Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب، داریوش سجادی در یادداشتی در کانال تلگرام خود، نسبت به ادعای جدید نتانیاهو در مورد محل انباشت مواد هسته‌ای ایران در «تورقوزآباد» واکنش نشان داده و توصیه‌های ویژه‌ای را به نتانیاهو ارائه کرد.

 

وی در این یادداشت نوشت:

 

بمب خبری نتانیاهو از انبار هسته ای ایران در تورقوزآباد(!) در کمتر از ساعاتی مبدل به بمب خنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




بچه که بودیم و «اسم فامیل» بازی می کردیم برای برنده شدن هر چی به ذهنمون می آمد، می نوشتیم و زود استُپ می کردیم تا جائی که برای غذا می نوشتیم «خیارپلو» (!) وقتی هم اعتراض می کردن خیارپلو که غذا نیست شیطنت‌آمیزانه می گفتیم:
مامان می پزه!!!


حالا حکایت نتانیاهو شده و زبان بسته برای متهم کردن ایران هر جفنگی که مامانش در موساد بهش می‌ده، برمی‌داره و می‌آره در سازمان ملل و با منتربازی خودشو مضحکه افکار عمومی می کنه!


آقای نتانیاهو!
امنیتی های ایران که تا آن اندازه متبحرن که تونستن وزیر کابینه شما رو مبدل به جاسوس ایران کنن! انقدر هم زیرکی توام با شیطنت دارن تا اون جاسوس دستگیره شده تان (؟) را در تور خود انداخته و از طریق ایشان موسادتان رو سر کار بگذارن و بنام ایشان «تورغوزآباد» رو به عنوان کشفی مهم از محل اختفای فعالیت اتمی ایران به شما قالب کنن و بعد هم با اعلام دستگیری جاسوس تان از پخمگی شما بهره برده و حضرتعالی و موسادتان را به یقین برسانند که تورقوزآباد همان خیارپلوی مفروض دنیای کودکی ما است!


آقای نتانیاهو!
جهد ناشی از غیظ شما از ایران و تلاش تان به هر بهائی جهت کسب شهرت تان به عنوان یک «ضد ایرانی» قابل فهم است.


اما عزیز دل برادر!
شهرت طلبی هم قواعد خود را دارد. شایسته نیست مانند لایه اُزن که برای شهرت ماتحت خود را پاره کرد جنابعالی نیز متوسل به اُزن درمانی شوید!

 

وی همچنین در پست دیگری نوشت:

 

 نتانیاهو با همین دست فرمون جلو بره سال دیگه احتمالا در مجمع عمومی سازمان ملل آدرس قنادی برادران یزدی در میدان شوش را به عنوان مرکز انباشت کیک زرد سازمان انرژی اتمی ایران، افشاگری می کنه! زبون بسته آدم شیرین عقلیه قدرش رو نمی دونستیم!

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است

هادی محمدی کارشناس مسائل بین الملل در گفت و گو با شبکه خبر درباره نشست سازمان همکاری‌های اسلامی اظهار کرد: این سازمان بر اساس موضوع فلسطین و به دلیل حمله صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی در سال ۱۹۶۹ به همت ایران و عربستان و مراکش شکل گرفت و اکنون ۵۷ کشور اسلامی عضو آن هستند.

وی ادامه داد: هدف این سازمان بحث فلسطین است و نشستی به نام فلسطین در این جلسه‌های  این سازمان وجود دارد و بیانیه‌ای به نام فلسطین باید صادر شود که به لحاظ سیاسی و تبلیغاتی تاثیراتی دارد و می‌تواند میان کشور‌های اسلامی هماهنگی ایجاد کند. هر چند می‌دانیم که این سازمان به اهداف خود نرسیده است و کشور‌های اسلامی از این ابزار و ظرفیت برای فلسطین استفاده نکردند.

وی افزود: امروز نشست وزرای کشور‌های اسلامی است و فردا نیز اجلاس سران برگزار می‌شود که ایران به دلایل موجه‌ای در حد سران در این نشست شرکت نکرده و وزیر امور خارجه ما در گامبیا حضور دارد و امروز سخنرانی‌ها و دیدار‌هایی نیز  دارد.

محمدی گفت: شعار پانزدهمین نشست سازمان همکاری‌های اسلامی ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگوی پایدار است و قرار است در ارتباط با فلسطین بیانیه‌ای علیه جنایات صهیونیست‌ها و کشتار مردم بی گناه در فلسطین صادر شود. یک سند نهایی که باید به تصویب اجلاس سران و وزرای خارجه نیز برسد.

این کارشناس مسائل بین الملل درباره تاثیر برگزاری این نشست درباره فلسطین گفت: در این هفت ماه که از جنایات صهیونیست‌ها در غزه می‌گذرد ۲ اجلاس وزرای خارجه داشتیم. اما خروجی اینها صرفا بیانیه‌ای شد که حتی کشور‌هایی که آن را امضا کردند برخی آن را اجرا نکردند دلیل آن می‌تواند وابستگی‌هایی که این کشور‌ها به قدرت‌های غربی خصوصا آمریکایی‌ها دارند باشد و دلیل دیگر نیز قرار داد‌های تجاری است که میان برخی از کشور‌های اسلامی با با رژیم صهیونیستی در اقلام اساسی بر قرار شده است و این کشور‌ها حاضر نیستند از این منافع خود برای حمایت از مرم غزه دست بکشند و عملا در حال یاری رساندن به صهیونیست‌ها هستند.

وی درباره احتمال دستیابی به آتش بس در نوار غزه گفت: مشکل اصلی در این زمینه نه حماس است و نه حتی غربی‌ها. مشکل اصلی اسرائیل و شخص نتانیاهو است و او همچنان معتقد است که پایان جنگ و آتش بس می‌تواند به پایان سیاسی و تشکیل پرونده غذایی برای او منجر شود و این مشکل مقابل هرگونه توافق برای آتش بس را گرفته و فکر می‌کنم اتفاقات داخلی اسرائیل و تظاهرات در این کشور می‌تواند به آتش بس کمک کند و باید صبر کنیم تا تحولات بیشتر خود را نشان دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • تغییر چهره بازیگر مهمان مامان مهرجویی بعد از ۲۰ سال | ببینید
  • حاج صادق آهنگران افشا کرد: جاسوس‌ها در هیئت‌ها نفوذ کرده‌اند
  • انحراف آب هیرمند توسط طالبان به شوره زارهای افغانستان | افغانستانی‌ها آب شیرین را تلخاب می کنند! | واکنش معاون رئیس‌جمهور به این اقدام عجیب طالبان
  • انحراف آب هیرمند به شوره زارهای افغانستان حقیقت دارد | سلاجقه: برای مسدود کردن انحراف آب با طالبان گفت‌وگو می‌ کنیم | طالبان آب شیرین را تلخاب می کند!
  • اولین خلبان بازرگانی ایرانی؛ کاپیتان داریوش تیمسار
  • بازیگری متفاوت عمو پورنگ؛ منتظر این سریال در نمایش خانگی باشید
  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟
  • مشکل اصلی برای آتش‌بس در غزه شخص نتانیاهو است