Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-25@23:37:17 GMT

تصاویر سه بعدی به فیس‌بوک می‌آیند!

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۱۷۴۱

تصاویر سه بعدی به فیس‌بوک می‌آیند!

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از وب سایت The Verge، ‌ با توجه به آنکه شبکه اجتماعی فیس‌بوک در مدت‌های اخیر بخاطر سریال دنباله‌دار رسوایی‌هایش به شدت از سوی کاربران و منتقدان و همچنین نهادهای امنیتی و سیاسی تحت فشار قرار گرفته بود، حالا به نظر می‌رسد که قصد دارد با قابلیت‌های جدید نظر خیل عظیمی از کاربران و طرفداران را به سمت و سوی خود جلب کند تا بتواند بخشی از آبروی از دست رفته خود را بازیابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فیس‌بوک بدین منظور سعی کرده قابلیت پشتیبانی از تصاویر سه بعدی را به پلت‌فرم خود بیفزاید تا کاربران بتوانند در صفحه خبری نیوزفید و با بهره‌گیری از هدست واقعیت مجازی مخصوص این گونه تصاویر را مشاهده کنند و تجربه لذت‌بخش‌تری را در استفاده از این شبکه اجتماعی داشته باشند.
 
در تصاویر سه بعدی کاربران قادر خواهند بود علاوه بر تصویر صحنه موردنظر، عمق و حرکت را نیز مشاهده کنند که این مساله باعث می‌شود تصویر بسیار زنده و مشابه به واقعیت آن به نظر بیاید.
 
کاربران همچنین می‌توانند با گرفتن یک عکس با یک گوشی هوشمندی که قادر به ثبت تصاویر سه بعدی (مجهز به دوربین دوگانه) است، بگیرند و با دیگران بر روی پروفایل شخصی خود به اشتراک بگذارند. مخاطبان نیز با جابجایی علامت بر روی تصویر، می‌توانند موجب چرخش عکس شده و از طریق آن به صحنه موردنظر بنگرند.
 
گفته می‌شود کاربران گوشی‌های آیفون ۷ پلاس، ۸ پلاس، ۱۰ و ۱۰ ایکس مکس قادر خواهند بود از این قابلیت بهره‌مند شوند.
 
این گزارش‌ها در حالی در فضای مجازی منتشر شده است که هنوز زمان دقیق و جزئیات انتشار عمومی آن برای کاربران فیس‌بوکی به زبان آورده نشده است.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فیس بوک قابلیت تصاویر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست؛ روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران در حالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی ۳ ماه حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

حراج حضوری شمش طلا از (۲۷ دی ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت (۱۲ تا ۱۶) است؛ وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۸ اردیبهشت) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • انگیزه‌های خاص 3 تیم لیگ یکی با صعود مس
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • پرینت سه بعدی زره برای تبدیل گربه پشمالو به جنگجو! (فیلم)
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • یک صفحه جدید به واتساپ اضافه می‌شود + عکس