Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اقای روح الامینی دادستان شهرستان بافت گفت ماموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل تردد خودروها در محور بافت بردسیر ، به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک شدند و بعد از درگیری کوتاه مسلحانه موفق به توقیف خودرو و بازداشت راننده شدند. وی افزود در بازرسی از خودرو 460 کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جانشین فرمانده انتظامی شهرستان رابر هم از کشف ۲۱۰ کیلوگرم مواد افیونی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ یونس سالاری گفت: ماموران فرماندهی انتظامی رابر صبح امروز در دوعملیات جداگانه در محور جیرفت به رابر موفق به کشف ۲۱۰کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و توقیف دو دستگاه خودروی سواری شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان مواد مخدر ناجا بافت رابر کشف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، فرمانده انتظامی شهرستان داراب گفت: ماموران ایستگاه بازرسی قلاتویه داراب هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به ۲ دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ و پراید مشکوک و آن را متوقف کردند.
علیرضا نوشاد افزود: ماموران در بازرسی از هر ۲ خودرو، ۲۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک را که در کف خودرو جا سازی شده کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان داراب بیان کرد: در این خصوص سه متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.
شهرستان داراب در جنوب شرق فارس و در فاصله ۲۴۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف مواد افیونی در بهبهان
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • جاسازی مواد مخدر در خودرو سواری ، لو رفت
  • کشف ۲۵ کیلوگرم مواد روانگردان در شرق پایتخت
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه