Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛با بیان اینکه در سال گذشته ۱۲ دفتر کنسولگری برای صدور ویزا در استان‌های مختلف در نظر گرفته شده بود افزود: امسال این تعداد به ۲۰ دفتر کنسولگری افزایش یافته است.

رئیس ستاد اربعین کشور با تاکید بر اینکه هیچ زائری بدون ویزا به مرز‌های سه گانه کشور برای شرکت در مراسم آئین اربعین حسینی مراجعه نکند یادآور شد: برای کنترل و جلوگیری از خروج غیرقانونی افراد لایه‌های کنترل امنیتی و انتظامی در مرز‌های سه گانه ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: تاکنون ۷۶۰ هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، برای حدود ۵۰۰ هزار نفر ویزا صادر شده است.

ذوالفقاری گفت: از حداکثر ظرفیت ناوگان عمومی حمل و نقل برای جایجایی زائران درمرز‌های سه گانه استفاده می‌شود و زائرانی که قصد سفر هوایی به عتبات عالیات و شرکت در آئین اربعین حسینی را دارند می‌توانند از دو خط هوایی تهران به نجف و مشهد به نجف استفاده کنند.

وی افزود: تمام هماهنگی‌ها در کشور عراق در لایه‌های مختلف برای تامین امنیت زائران صورت گرفته است.

ذوالفقاری به صدور ۲۰۰۰ هزار مجوز برای برپایی موکب در داخل ایران و عراق برای خدمت رسانی به زائران اشاره کرد و گفت: این تعداد موکب‌ها از دهم تا بیست و سوم ماه صفر به زائران خدمات می‌دهند و در روز آمادگی پذیرایی و پخت بیش از ۴ میلیون پرس غذا در سه وعده (صبحانه، ناهار و شام) به زائران را دارند.

انتهای پیام/ف

تاکنون حدود ۵۰۰ هزار نفر ویزای اربعین صادر شده است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین 97 محرم 97

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۱۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران