Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تربت حيدريه - ايرنا- نماينده مردم شهرستانهاي تربت حيدريه، مه ولات و زاوه در مجلس شوراي اسلامي گفت: استمهال وامهاي کشاورزي از بزرگترين مشکلات کشاورزان اين منطقه است.

سعيد باستاني روز دوشنبه در نشست بررسي مشکلات کشاورزان در شهرستان مه ولات افزود: نهاده هاي دامي و کودها بايد به موقع به دست کشاورزان برسد و مشکل حمل و نقل در اين زمينه نيز بايد حل شود که پيشنهاد مي شود در اين زمينه از امکانات ترابري حوزه هاي مختلف و نهاد هاي دولتي نيز استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: راه حل هايي که به صورت تجميعي و کلي براي مشکل کمبود آب ارائه مي شود بدون در نظر گرفتن شرايط منطقه اي براي کشاورزان مفيد نيست و اين مشکل بايد به صورت منطقه اي پيگيري شود.
رئيس هيات مديره نظام صنفي کشاورزي شهرستان مه ولات نيز گفت: با اينکه بيش از سه ماه از مصوبه هيات دولت در زمينه استمهال وام هاي کشاورزي مي گذرد، هنوز تکليف وام گيرندگان مشخص نيست و کشاورزان با پاسخ روشني از سوي برخي بانکها روبرو نمي شوند.
غلامرضا عزار از نحوه توزيع کود و نهاده هاي کشاورزي و دامي گلايه کرد و با اشاره به افزايش سود تسهيلات کشاورزي خواستار رسيدگي به اين مشکلات از سوي مسئولين ذيربط شد.
مدير عامل اتحاديه تعاوني روستايي شهرستان مه ولات نيز گفت: فروش نقدي کود و حمل حداقل 20 روزه آن به اين شهرستان مشکلات بسيار ايجاد کرده است.
سيد حسين هاشمي راد افزود: پيشنهاد مي شود خدمات حمايتي همانند سال هاي گذشته از قبيل فروش کود با مهلت پرداخت يک ماهه و تحويل به موقع آن صورت گيرد.
وي اظهار داشت: تشکل هاي کشاورزي و تعاوني هاي روستايي در تأمين هزينه ‌هاي خود ناتوانند که اخذ ماليات از آنها نيز بر مشکلات آنان افزوده است.
شهرستان 50 هزار نفري مه ولات در 207 کيلومتري مشهد قرار دارد.
9887 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  کشاورزان قزوین، نسبت به کم شدن حقآبه از کانال آب کشاورزی، انتقاد دارند.
کشاورزان معتقدند سال گذشته حقآبه قزوین از سد طالقان، به کمتر از یک سوم کاهش یافت و خسارات فراوانی به مزارع و باغات وارد کرد.
کشاورزان می‌گویند: امسال هم رهاسازی اب از سد طالقان با تاخیر اتفاق افتاد که این مسئله مزارع گندم، جو، کلزا و ... را دچار خسارت کرده است. 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، روز ملی گندم و نان
  • تلاش برای خودکفایی در تولید بذر گندم در سیستان و بلوچستان
  • کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند
  • هزینه سفر حج بسیار سنگین شده است
  • زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • خسارت هزار میلیارد ریالی بارندگی به کشاورزان لامردی
  • آب در رودخانه زاینده‌رود اصفهان دوباره جاری شد
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • تاخیر در رهاسازی آب و خسارت به محصولات کشاورزی + فیلم
  • ضرورت مصرف بهینه و جلوگیری از هدر رفت منابع آب موجود شفت