Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@21:16:18 GMT

منچستر سهامش را به به ولیعهد سعودی نمی‌فروشد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۰۰۷

به گزارش پارس نیوز،  تارنمای خبری بلیچر ریپورت روز دوشنبه نوشت: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و یکی از ثروتمندترین چهره های جهان، در نظر دارد تا در یکی از باشگاه های معتبر فوتبال اروپا سرمایه گذاری کند.

مطابق گزارش ها، باشگاه منچستر یوناتید در حال حاضر ارزشی معادل 3 میلیارد پوند داشته و مالکان باشگاه تنها در صورتی گزینه فروش را مد نظر قرار می دهند که پیشنهادی دست کم 4 میلیارد پوندی مطرح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود ولیعهد سعودی پس از مشاهده تاثیرات ناشی از مالکیت باشگاه منچسترسیتی بر شهرت و اعتبار گروه توسعه و سرمایه گذاری ابوظبی (ADUG) تصمیم به خرید سهام شیاطین سرخ گرفته است؛ این در حالی است که علامت سوال های زیادی در مورد نقض حقوق بشر توسط امارات متحده عربی مطرح شده است.

به عبارت دیگر، آنچه بن سلمان را بر آن داشته تا مالکیت باشگاه بزرگی همچون منچستریونایتد را به چنگ آورد، پوششی است تا به واسطه آن بتواند اذهان عمومی را نسبت به نقض مکرر حقوق بشر توسط حکومت خود، منحرف کرده و برای تحقق این هدف چه پوششی بهتر از محبوب ترین و پرهوادارترین ورزش جهان یعنی «فوتبال».

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: عربستان سعودی فوتبال سرمایه گذاری مد سرمایه نقض حقوق امارات متحده عربی حقوق بشر جهان حقوق بشر خانواده سهام مد نقض حقوق بشر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه - ۸ فروردین ماه - در حاشیه نشست هیئت دولت اظهار کرد: امروز دومین جلسه دولت در سال ۱۴۰۳ تشکیل شد و اعضای دولت گزارش‌هایی از موضوعات جاری مانند اقدامات ستاد سفر، فعالیت‌های جامعه پزشکی، خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و نمایشگاه قرآن ارائه کردند.

وی افزود: رئیس جمهور وزارتخانه‌های تولیدی مانند نفت، نیرو، صمت، جهاد کشاورزی و بهداشت را موظف کرد تا برنامه‌های خود برای تحقق شعار سال را ارائه کنند که با همکاری دبیرخانه ستاد شعار سال انجام خواهد شد.

سخنگوی دولت گفت: با توجه به ابلاغ کلیات قانون بودجه، امروز ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد به تصویب دولت رسید که به صورت فوق العاده مورد رسیدگی فوری قرار گرفت و به زودی ابلاغ می‌شود.

بهادری جهرمی با اشاره به اینکه اجرای قانون بودجه از فروردین است، یادآورشد: سرعت پیشنهاد آیین نامه‌های اجرایی قانون بودجه سال جاری از سوی دو سازمان اداری و استخدامی و برنامه و بودجه بسیار بالا بود.

وی اضافه کرد: مصوبه دیگر نشست امروز دولت، بررسی و تصویب پیشنهاد نیروی انتظامی در خصوص افزایش جرایم رانندگی بود که مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به اینکه در ایام سفر‌های نوروزی قرار داریم، در راستای حفظ و صیانت از جان مسافران، رقم جرایم رانندگی متناسب با نرخ تورم افزایش یافت و به تصویب هیئت دولت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرملین: همه عاملان جنایت‌های اوکراین باید مجازات ‌شوند
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد سال 1403 تصویب شد
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • گزارش گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل درباره نسل‌کشی در غزه
  • متهم شدن رژیم صهیونیستی به نسل‌ کشی در غزه در گزارش سازمان ملل