Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@15:20:12 GMT

عکس/ مجری سرشناس تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۰۲۰

عکس/ مجری سرشناس تلویزیون زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوریا تابان مجری نام آشنای تلویزیون تصویری از خود روی تخت بیمارستان، در کنار احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک و حسین توکلی وزنه بردار پیشکسوت ایران، در اینستاگرام نوشت: «عمل جراحى مرا نشکست، اما قطعا احسان حدادى گردن من را راحت خواهد شکست. عمل بسیار سختى بود، دردآور و تحمل طاق کن، چه بعدش و چه قبلش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپاسگزارم از همه کسانى که به بیمارستان آمدند از دکتر مهران شاهین طبع، حسین توکلى، احسان حدادى، قادر میزبانى، حسن رحیمى، اصغر شریف کاظمى و امیر مصدق.

از میلاد طیبى، پسر عمویم پژمان، على بابایى و سجاد سهیلى که مثل پروانه از اول تا آخر به دورم گشتند تا در بیمارستان بسترى شوم، بروم اتاق عمل، جراحى کنم و بازگردم.

از جان جانان عمو پرویز پرستویى که خودشان دلیلش را مى دانند، از خاتونها مژده لواسانى، سپیده گلچین، مژگان خدادادى، روناک دوستى، زهره خالقى، زیبا دل افروز و بهنوش بختیارى.

از عزیزان محمد کسایى پور، هادى طباطبایى، علیرام نورایى و از همه شماهایى که نگران شدید و برایم به هر طریقى عشق فرستادید و دعایم کردید، به ویژه شما نفسهاى مهربان انسانیت. ظهر دوشنبه بر مى گردم منزل، من عادت دارم تحمل دردم بالا باشد، شنبه گذشته به همت فوق العاده و دلسوزانه متخصص داخلى جناب آقاى دکتر على هادى با کلى مسکن براى شما ورزش از نگاه دو را با افتخار و بى منت اجرا کردم، بى معرفتى ست از تمام پرسنل بیمارستان دولتى مدرس تهران هم تشکر و قدردانى نکنم.

و از این به بعد براى نفس کشیدنم بى دغدغه یا با دغدغه بازهم به خدا توکل دارم، یعنى اینکه: تا یار چه را خواهد و میلش به چه باشد.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بازرسی منطقه ۹ تهران گفت: در بازدید از نواحی منطقه، ساخت و ساز غیرمجاز در شرکت نخ کار مشاهده شد که مالک بدون دریافت مجوز در حال ساخت و ساز بود.

احسان مقدسی افزود: پس از احراز تخلف، با پیگیری‌های لازم، ساخت و ساز متوقف و پرونده برای برخورد قانونی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارجاع شد.

مدیر بازرسی منطقه ۹ تاکید کرد: بازدید‌های میدانی به منظور حفظ و صیانت از فضای شهری و کنترل ساخت و ساز‌های غیر مجاز ادامه خواهد داشت.

احسان مقدسی با تاکید بر اینکه اهتمام و جدیت در کنترل تخلفات ساختمانی در توسعه ساخت و ساز اصولی شهری تاثیرگذار خواهد بود، از شهروندان خواست هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز را برای پیگیری به سامانه ۱۳۷ پلاس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در غرب تهران
  • حاج‌صفی در مهم‌ترین بازی فصل
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • خانم مبتلا به «سندرم لی» برای نخستین بار در کشور جراحی شد
  • تماس فوری علی دایی با ترانه علیدوستی | واکنش پدر بازیگر سرشناس به تماس شهریار
  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • هافبک استقلال در بیمارستان بستری شد