Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی شاکری روز دوشنبه در نشست شورای فرعی مدیریت راهبردی پدافند غیر عامل شهرستان خلیل آباد افزود: هر دستگاه اجرایی برای استحکام بخشی و ایمن سازی زیرساخت های مجموعه خود باید برنامه داشته باشد و با اجرای پدافند غیرعامل برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به زیر ساخت های خود برنامه ریزی کند.
وی با تأکید بر اینکه پدافند غیرعامل نقش بسزایی در خنثی ‌سازی تهدیدهای طبیعی و غیر طبیعی در عرصه های مختلف دارد اظهار داشت: لازمه کار مدیریت در همه حوزه ها همراهی مردم است و آگاهی بخشی و آموزش باید در دستور کار قرار گیرد زیرا پدافند غیرعامل یک اصل برای همیشه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این شهرستان پارسال در اجرای برنامه های هفته پدافند غیر عامل رتبه اول استان را کسب کرد گفت: نصب دوربین های مدار بسته در محیط های کاری ادارات و اماکن عمومی نوعی پدافند غیرعامل محسوب می شود که باید مورد توجه باشد.
شاکری جلب مشارکت مردم در پدافند غیر عامل و برگزاری کارگاه های آموزشی را ضروری دانست و افزود: با برنامه ‌ریزی و برگزاری دوره های آموزشی می توان با کاهش خسارات در مواقع بحران‌ و حوادث غیر مترقبه مردم را از مزایای پدافند غیر عامل بهره مند نمود.
خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد قرار دارد.
7497 / 6053
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان دوربین دوره های آموزشی مشهد پدافند کاهش راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور به استان سمنان که بلافاصله پس از رویارویی با رژیم اشغالگر قدس انجام شد گفت: معمولا رویداد‌هایی با این درجه از اهمیت که ابعاد گسترده بین المللی دارد باعث می‌شود که مقامات کشور‌ها سفر‌های کاری خود را لغو کنند و یا به تاخیر بیاندازند، اما رئیس جمهور کشورمان با آرامش کامل سفر به سمنان و دیدار با مردم این استان را انجام داد.

وی همچنین با اشاره به سفر رییس جمهور به کشور‌های پاکستان و سریلانکا گفت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران طی روز‌های اخیر پاسخی محکم به رژیم صهیونیستی که نماد سلطه جهانی است داد، اما رییس جمهور کشورمان هم اکنون در سفر خارجی و انجام ملاقات‌های بین المللی هستند که این اقتدار ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است.

معاون اول رییس جمهور همچنین با بیان اینکه تحقق شعار سال نیازمند راه اندازی نهضت تولید در کشور است افزود: برای تحقق شعار سال جاری باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی و استان‌ها تقسیم کار انجام شود و برنامه ریزی دقیقی برای عمق دادن به تولید تا شهرستان‌ها و روستا‌ها و فعال شدن همه آحاد جامعه انجام شود.

مخبر افزود: برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم لازم است از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، استارتاپ‌ها و نخبگان حداکثر استفاده صورت گیرد و آموزش‌های بروز و کاربردی به نیرو‌های کار ارائه شود.

مخبر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کنکور سراسری روز هفتم اردیبهشت ماه تصریح کرد: لازم است در کنار وزارت علوم، وزارت کشور و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای برگزاری هرچه بهتر کنکور سراسری برنامه ریزی و مراقبت کنند تا شاهد اخلال و مشکلی در برگزاری این رقابت علمی نباشیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • مخبر: دستگاههای ذیربط مراقبت کنند تا اخلال و مشکلی در برگزاری کنکور سراسری رخ ندهد