Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ صبح امروز 23 مهر 1397 گرامیداشت روز جهانی نابینایان با حضور سردار سید قاسم قاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در سالن شهید شریفی کرمانشاه برگزار شد.

نیلوفر اختیاری معاون امور توانبخشی  بهزیستی استان کرمانشاه در مراسم روز عصای سفید در سالن شهید شریفی کرمانشاه گفت: تعداد چهار هزار و 648 نابینا در استان کرمانشاه خدمت‌بگیر بهزیستی هستند که سه هزار و 219 نفر زن و هزار و429 نفر مرد می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در استان کرمانشاه دو هزار و815 نفر نیز یارانه‌بگیر داریم، و تشخیص مداخله بینایی با مشارکت حوزه پیشگیری بین کودکان سه تا شش سال را در سال96 شش هزار و700 نفر داشته‌ایم که از این تعداد چهار هزار و456 به مرکز معرفی شده‌اند.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان کرمانشاه گفت: 361 نفر مبتلا به آ میلیوپی (تنبلی چشم) هستند

اختیاری ادامه داد: 553 پایگاه سنج بینایی در استان کرمانشاه خدمات‌رسانی دارند.

سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تبریک روز عصای سفید به همه روشندلان، اظهارداشت: همه مسئولان و مقامات استانی و کشوری تلاش در فراهم کردن آسایش و رفاه  شما عزیزان هستند.

او افزود: از بهزیستی قصرشیرین تا کنگاور در صدد تلاش برای رفاه مالی و معنوی شما رو شندلان عزیز در استان کرمانشاه هستند.

جاسمی در ادامه سخنانش به روشندلان قول داد از هیچ پوششی برای رفاه شما قصور نخواهد کرد و اگر مسئولان با نمایندگان مجلس ارتباط جامع داشته باشند، شرایط روز به روز بهبود پیدا خواهد کرد.

او ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای روشندلان گفت: در جلسه استانداری با حضور دکتر انوشیروان بندپی که اخیرا برگزار  شد،  مطالبات در خصوص خواسته‌های شما مطرح شد.

گفتنی است که در پایان مراسم از هشت نفر از روشندلان که در مسابقات ورزشی مقام کسب کرده بودند و خبرنگار خبرگزاری برنا به پاس انعکاس اخبار بهزیستی کرمانشاه تقدیر شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی معاون نابینایان نماینده مردم برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  مدیر کل بهزیستی البرز در این مراسم با اشاره به این که در این مراسم ۱۹ نفر از فرزندان دختر و پسر خانه های کودک و نوجوان البرز زندگی مستقل خود را آغاز می کنند ، افزود مستقل شدن فرزندان و آغاز فرآیند جدید زندگی به معنای آن نیست که از چرخه حمایت سازمان بهزیستی خارج شده اند بلکه همچنان از تجارب کارشناسان و حمایت های سازمان بهره مند خواهند شد.

محمدی فلاح با آرزوی توفیق برای فرزندان در تمامی مراحل زندگی ، بر ضرورت ارتباط مستمر آنان با مربیان و کارشناسان بهزیستی تا رسیدن به استقلال و آینده ای همراه با آرامش و موفقیت تاکید کرد و افزود: این افراد که هم اکنون توانایی تامین سطح زندگی مناسب و ایجاد اشتغال را برای خود دارند و در کنار آن مورد حمایت بهزیستی قرار خواهند گرفت.

محمدی فلاح گفت: از مجموع ۱۹ فرزند مستقل بهزیستی که جشن رهسپاری ویژه آنان برگزار شد ۶ نفر دختر و ۱۳ نفر پسر بالای ۱۸ سال هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم ، به رسم یادبود ، هدایایی از سوی بهزیستی و مراکز شبه خانواده به این افراد اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • اجرای طرح خانواده میزبان در فارس
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • معافیت یکی از فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار از خدمت سربازی