Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@22:49:58 GMT

استان زنجان در حوزه ورزش جایگاه ارزشمندی دارد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۰۹۶

استان زنجان در حوزه ورزش جایگاه ارزشمندی دارد

به گزارش خبرنگار  مهر، کریم‌الله شعبانی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم استقبال از ورزشکاران اعزامی از زنجان به سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی که در محل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، با بیان اینکه ایجاد انگیزه در جامعه ورزشی باید یکی از رویکردهای اصلی باشد، افزود: کسب مدال در این رویداد بزرگ ورزشی توسط نمایندگان استان زنجان بسیار ارزشمند است، به همین خاطر باید در شأن آن‌ها مراسم تجلیل برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور، باعث ایجاد انگیزه در جامعه ورزشی شده و این قشر از جامعه هرچقدر افتخارآفرینی کنند، به همان میزان از بروز آسیب‌های اجتماعی جلوگیری خواهد شد، تصریح کرد: سایر ورزشکارانی که در این رقابت‌ها موفق به کسب مدال نشدند برای ما ارزشمند هستند؛ چرا که حضور در این سطح از مسابقات، نیازمند تلاش زیاد بود که این ورزشکاران توانستند نماینده شایسته‌ای برای ورزش استان باشند.

این مسئول با بیان اینکه موفقیت‌هایی که ورزشکاران اعزامی به بازی‌های پاراآسیایی کسب کردند، نشان داد که می‌توان با تلاش و همت مضاعف، همه محدودیت‌ها را که برخی از این ورزشکاران دارند، پشت سر گذاشت، ادامه داد: خوشبختانه نماینده عالی دولت در استان زنجان نیز با توجه به حساسیت موضوع، پیگیر نتایج این رویداد ورزشی بوده و پیام تبریکی به جامعه ورزشی استان صادر و دستور برگزاری مراسمی در شأن این ورزشکاران را صادر کرد.

شعبانی با یادآوری اینکه بی‌شک این موفقیت‌ها با تلاش بی‌منت مربیانی که با امکانات کم در این عرصه فعالیت کرده‌اند، به دست آمده است و باید از این قشر نیز قدردانی به عمل آید، اظهار کرد: امروز استان زنجان علاوه بر موفقیت‌هایی که در عرصه‌های مختلف به دست آورده، در حوزه ورزش نیز با وجود اینکه جمعیت کمتری نسبت به سایر استان‌ها دارد، برای خود جایگاه ارزشمندی را به دست آورده است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه اهتمام به عرصه ورزش باعث می‌شود تا از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری شود، خاطرنشان کرد: بخش اعظمی از مدال‌ها در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا توسط بانوان به دست آمد و این نشان داد که بانوان می‌توانند با کمی توجه به موفقیت‌های زیادی دست یابند که این توجه باید در همه بخش‌های جامعه تسری یابد.

کد خبر 4431199

منبع: مهر

کلیدواژه: بازیهای آسیایی جاکارتا شعبانی ورزش اربعین ۹۷ اربعین 97 کرمانشاه خبرگزاری مهر اربعین حسینی بوشهر گرگان یاسوج مشهد شیراز شهرکرد خرم آباد سنندج بارش باران خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است
  • اتفاقات تروریستی اخیر در سیستان و بلوچستان ایثارگری جوانان ما را به نمایش گذاشت
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • ورزشکاران رشته گلف موفق عمل می‌کنند/ لزوم ترغیب دانش‌آموزان به سمت ورزش گلف
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد