Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-25@20:50:44 GMT

تصادف زنجیره‌ای در محور گلستان- خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۰۹۷

خرداد: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مینودشت از تصادف زنجیره ای در محور گلستان- خراسان شمالی خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از مهر، محمدرضا استیری، شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شامگاه دوشنبه تصادف زنجیره ای در محور گلستان خراسان شمالی - دوراهی دشت، اتفاق افتاد.
وی افزود: در این تصادف خودروی پژو پارس، کامیون جک، کامیون تریلر دو دستگاه، کامیونت ایسوز و کامیون بنز به هم برخورد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استیری ادامه داد: سرنشینان این خودروها، خودورهای پارس پنج نفر، کامیون جک یک نفر، کامیون تریلر دو دستگاه هر کدام یک نفر، کامیونت ایسوزو یک نفر و کامیون بنز تک دو نفر بودند.
وی با اشاره به این که تعداد مصدومان حادثه پنج نفر بود، تصریح کرد: خودروهای اعزامی هلال احمر از گلستان و خراسان شمالی در این امدادرسانی شرکت کردند.
استیری با بیان این که پایگاه های هلال احمر خراسان شمالی که در این عملیات شرکت کردند، هلال احمر رباط قره بیل و دشت و اورژانس دشت بود، گفت: نیروهای هلال احمر تنگراه و اورژانس تنگراه گلستان هم در این امدادرسانی حضور یافتند.
وی اضافه کرد: مصدوم اعزامی توسط هلال احمر گلستان، خانم مرادی (۱۷ ساله) بود که دچار ترومای سر شده بود.


برچسب ها: تصادف زنجیره ای ، مینودشت ، هلال احمر گلستان

منبع: خرداد

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای مینودشت هلال احمر گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید

قاسم غریب آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دلیل سیل و آبگرفتگی در شهرستان‌های آزادشهر، علی آباد کتول، آق قلا، گنبد کاووس و مراوه تپه ۵۴ نفر از نیروهای امداد رسان در قالب ۱۶ تیم به محل حادثه اعزام شد.

وی با اشاره به اینکه ۴۸ خانوار در سیل اخیر دچار بحران شدند، افزود: نیروی‌های امدادی جمعیت هلال احمر گلستان توانستند به ۱۹۶ نفر از حادثه دیدگان امداد رسانی کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۷ دستگاه کمک دار سبک و دو دستگاه ست نجات از جمله ناوگان خودرویی بودند که در این حادثه به بکارگیری شدند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان گنبد کاووس، آزادشهر و مراوه تپه کار تخلیه آب از منازل و توزیع اقلام انجام شد، یادآور شد: شهرستان‌های علی آباد کتول، بندرگز، آق قلا در حال ارزیابی هستند.

غریب آبادی اظهار کرد: رانش زمین در روستای کاشیدار آزاد شهر و مسیر روستای کشکک رامیان داشتیم که ارزیابی صحنه حادثه و تثبیت منطقه عملیاتی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در امدادرسانی‌های انجام شده ۳۲ تخته پتو، چهار دستگاه چادر امدادی، ۱۴ بسته غذایی ۷۲ ساعته، ۱۰ قوطی کنسرو لوبیا، ۱۰ قوطی کنسرو تن ماهی، ۱۸ تخته موکت و دیگر موارد توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۲۰ باب تخلیه آب از منازل انجام شد.

کد خبر 6088691

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر
  • شتر عامل مصدوم شدن ۸ نفر در تصادف زنجیره‌ای
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند