Web Analytics Made Easy - Statcounter

راضیه پیله وران روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه علاوه بر مشاهده ناپداری های جوی در بیشتر نقاط استان، بخصوص در مناطق شرقی استان یعنی از خرم آباد به سمت مناطق شرقی شدت پدیده های جوی بیشتر خواهد بود.
وی افزود: این پدیده های جوی می تواند بصورت وزش باد بصورت شدید تا نسبتا شدید هم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارشناس اداره کل هواشناسی استان لرستان گفت: در مناطق مستعد استان طی دو روز آینده پدیده تگرگ نیز پیش بینی می شود .
پیله وران با اشاره به اینکه ناپایداری جوی می تواند بصورت رگبار باران و یا وزش بادهای شدید باشد گفت: طی روز گذشته این ناپایداری های جوی در سیلاخور بصورت بارش 9 میلی متر باران و در کوهدشت بصورت وزش باد با سرعت 88 کیلومتر در ساعت بوده است.
1920/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان وزش باد هواشناسی روز جوی ناپایداری راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور گفت: تا ظهر وضعیت جوی نسبتا آرام و در بعدازظهر و شب در ارتفاعات استان در نقاطی، چون حاجی آباد، خمیر، بندر لنگه و مناطق مرکزی رگبار پراکنده و موقتی باران و رعد وربرق و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

وی افزود: دریا نیز تا ظهر نسبتا آرام و در بعدازظهر و اوایل شب تنگه هرمز با افزایش سرعت باد متلاطم پیش بینی می‌شود و توصیه می‌شود بعدازظهر و اوایل شب شناور‌های سبک در محدوده تنگه هرمز احتیاط‌های لازم را مد نظر داشته باشند.

سی سی پور گفت: ناپایداری‌های موقتی عصرگاهی و شبانگاهی در ارتفاعات استان و مناطق مستعد در روز‌های آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: سه شنبه تا پنجشنبه این هفته تاثیرات سامانه همرفتی در استان گسترده‌تر می‌شود و علاوه بر ارتفاعات، در مناطق شرقی و غربی و پاره‌ای از نقاط دریایی نیز رگبار پراکنده باران و رعد وبرق و تند باد لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از لحاظ دمایی، به تدریج از اواسط هفته افزایش دمای بیشینه در استان پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۴ اردیبهشت
  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • تداوم بارندگی در استان سمنان
  • تداوم بارش‌ها تا چهارشنبه در ارتفاعات استان
  • تداوم بارش های پراکنده و وزش باد در برخی مناطق خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی ‌هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • افزایش ناپایداری جوی در لرستان
  • ناپایداری وضع جوی در هرمزگان، ۲ اردیبهشت
  • وقوع گرد و خاک و رعد برق در بندرعباس