Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: برای هر یک از مددجویانی که پیاده‌روی اربعین اعزام شوند 340 هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.
وی افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده یکم تا پانزدهم آبان ماه مددجویان تحت حمایت به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند.
محمدی فارسانی در خصوص نحوه مشارکت خیران برای اعزام مددجویان تحت حمایت به اردوهای زیارتی گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت شوق زیارت به نشانی shogheziarat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir مراجعه یا با شماره‌گیری کد دستوری *8877*066# کمک‌های های خود برای اعزام مددجویانی که تاکنون به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند اهدا نمایند.
وی یادآور شد: سال گذشته هزار و 300 نفر از مددجویان تحت حمایت به زیارت اربعین حسینی اعزام‌شدند.
1920/6060
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان پیاده روی کمیته امداد لرستان اعزام اربعین راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  این تحویل واحدهای مسکونی همزمان با برگزاری شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن و در ارتباط ویدئو کنفرانسی  با  رئیس جمهور در مهدیشهر برگزار شد .

 ذوالفقاری مدیر کل کمیته امداد امام خمینی  استان سمنان گفت : به صورت نمادین کلید واحد مسکونی با حضور استاندار سمنان به شش خانواده تحویل داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در استان تهران
  • واگذاری ۱۰۸ واحد مسکونی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان تهران
  • معافیت ۲۷ هزار مددجوی کمیته امداد از پرداخت عوارض
  • تحویل بیش از 3 هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد در گلستان
  • واگذاری ۱۷۴۱ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام (ره) لرستان
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان