Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس بین‌الملل جام نیـوز، یک رسانه‌استرالیایی غروب دوشنبه به وقت تهران نوشت که نخست وزیر استرالیا قصد دارد فردا (سه شنبه) به رسمیت شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، انتقال سفارتخانه این کشور به این شهر و اتخاذ مواضع تندتر در قبال ایران را اعلام کند.


روزنامه «جروزالم پست» به نقل از روزنامه «آستریلین» نوشت که «اسکات موریسون» قصد دارد روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای به توضیح این مسئله و دلیل رای منفی به پذیرش دولت خودگردان فلسطین به عنوان رئیس «جی 77»، از گروه‌های مهم در سازمان ملل متحد (ویژه کشورهای در حال توسعه) توضیح دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا دسامبر (آذرماه) گذشته در اقدامی یکجانبه ضمن به‌رسمیت‌شناختن قدس اشغالی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که سفارتخانه کشورش را از تل‌آویو به این شهر مقدس منتقل می‌کند.


به نوشته این منبع خبری، پیش بینی می‌شود نخست وزیر استرالیا فردا موضع بسیار شدیدتر کشورش را علیه ایران اعلام کند.


این روزنامه همچنین نوشت که اسکات موریسون فردا همراهی یا عدم همراهی استرالیا با تصمیم‌های جدید‌ آمریکا علیه ایران (خروج از برجام و اعمال مجدد تحریم‌ها) را اعلام خواهد کرد.

 

فارس
 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سفارتخانه سفارت استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی

به گزارش فرارو و به نقل از پایگاه خبری فوتسال، تیم ملی فوتسال استرالیا در شرایطی با سه شکست به کار خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ پایان داد که بازوبند کاپیتانی این تیم بر بازوی یک بازیکن ایرانی الاصل بود.

شروین کشاورز عادلی بازیکنی است که پس از سال‌ها حضور در تیم استرالیا، در جام ملت‌های تایلند با بازوبند کاپیتانی این تیم به میدان آمد و در مصاف با عراق نیز زننده یکی از گل‌های استرالیا بود.

این بازیکن متولد ۴ می ۱۹۹۲ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۷۱) در سیدنی استرالیا است. او از ۶ سالگی فوتبال بازی می‌کند و وقتی ۱۳ سالش بود توسط سعید مراغه‌چیان به تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شد و، اما بعد از ۲ هفته تمرین به استرالیا برگشت و منتظر دعوت دوباره شد که این اتفاق رخ نداد. این بازیکن از سال ۲۰۱۰ برای تیم ملی فوتسال استرالیا بازی می‌کند.

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • واکنش کرملین به انتقال کمک‌های چند میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • دانشگاه‌های آمریکا در تسخیر معترضان به جنایات اسرائیل
  • حکایت قالی‌ایرانی و موکت‌آمریکایی/ ترجمه یادداشت تحلیلی سردبیر روزنامه البناء لبنان درباره شرایط جدید منطقه
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • ادعای عجیب روزنامه آمریکایی از طرح اولیه حمله اسرائیل به ایران | حمله بزرگ به اهداف نظامی در نزدیکی تهران؟ | آمریکایی‌ها: ما نتانیاهو را منصرف کردیم!
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • (عکس) بازوبند کاپیتانی تیم ملی استرالیا بر بازوی یک ایرانی