Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@16:43:09 GMT

راه‌های آسان و طلایی حجیم کردن لب با خط لب

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۴۰۰

راه‌های آسان و طلایی حجیم کردن لب با خط لب

لب‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و به راحتی می‌توان با گریم و آرایش درست، حالت لب‌ها را تغییر داد و به آن‌ها فرمی زیبا داد. البته این کار ساده نیست و خیلی از خانم‌ها نمی‌دانند که چگونه از خط لب استفاده کنند تا لب‌هایی قشنگ داشته باشند.

شما لب باریک دارید یا لب پهن؟

در مورد لب‌های پهن و درشت لازم نیست که خط لب خارج از خط اصلی لب کشیده شود بلکه آن را در جای خود کشیده و رژ لب بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط برای برجسته شدن آن خط سفید را با مداد سفیدتان تنها در زیر لب و فقط وسط آن بکشید. تفاوت کشیدن خط سفید لب‌های پهن با لب‌های باریک در این است که در مورد لب‌های باریک خط سفید کاملی در زیر لب پایین کشیده خواهد شد، اما در مورد لب‌های پهن تنها این خط سفید در وسط لب کشیده می‌شود و دو طرف آن به رنگ همان خط لب خواهد بود.


اگر لب باریک دارید خط سفید یادتان نرود!

اگر دوست دارید هنگام آرایش برجستگی لب‌ها بیشتر شده و بزرگتر دیده شوند، بهتر است برای لب‌های باریک، حتما اول از یک مداد لبی که کمی پررنگ‌تر از رژ لب تان است استفاده کرده و خط لبی دور لب، اما زیر خط اصلی و البته مماس با آن بکشید، سپس با انگشت، رنگ مداد را روی کل لب پخش کنید و بعد رژ لب تان را بزنید. این کار باعث می‌شود لب‌های شما پهن‌تر نشان داده شود. کاری که برای برجسته دیده شدن آن در پایان انجام می‌دهید این است که با یک مداد سفید خطی کامل و تنها زیر لب و پایین خط لب خود بکشید.


چند نکته در استفاده از خط لب!

چندی پیش درمورد آرایش لب‌های باریک و پر صحبت کردیم اکنون موارد مهمی را برای استفاده از خط لب مرور می‌کنیم. رایج‌ترین راهی که برای بزرگتر کردن لب با خط لب وجود دارد و بیشتر خانم‌ها از آن مطلع هستند، کشیدن خط لب یک مقدار بالای لب است که البته باید با اصول کشیده شود.
نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که به هیچ عنوان رنگ خط لب تان با رنگ رژلبی که استفاده می‌کنید تفاوت نداشته باشد. شما خط لب را برای برجسته کردن لب و بزرگ کردن آن استفاده می‌کنید، اگر رنگ مدادی که استفاده می‌کنید با رنگ رژ شما تفاوت داشته باشد، هرگز نمی‌توانید به این خواسته دست پیدا کنید.
سعی کنید از مداد لب‌های نرم برای کشیدن خط لب استفاده کنید؛ مداد لب‌های مومی بهترین گزینه هستند، چون به آرامی روی لب حرکت می‌کنند و لب را زخم نمی‌کنند؛ و بهتر است از مداد لب مات استفاده کنید تا اگر قسمتی را اشتباه کشیدید به راحتی بتوانید آن را پاک کنید. خط لب را به آرامی و ابتدا دور تا دور لب تان بکشید و سپس به قسمت‌های داخلی لب هم گسترش دهید. سعی کنید تمام لب تان را خط لب بکشید تا در صورت پاک شدن رژ از روی لب همچنان رنگ خط لب روی لبتان باقی مانده باشد.   منبع: راستینه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی خط لب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!

به گزارش ورزش‌سه ، رقابت‌های لیگ برتر روز آینده با برگزاری هفت مسابقه دنبال خواهد شد و در یکی از مسابقات تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان استقلال خوزستان میزبانی خواهد کرد.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای قضاوت دیدار طلایی پوشان اصفهانی و آبی‌پوشان خوزستانی حسن اکرمی را انتخاب کرده است؛ این انتخابی است که با اعتراض باشگاه سپاهان مواجه شده و آنها با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دلیل مخالفت خود را با این تصمیم نیز اعلام کرده‌اند.

دلیل باشگاه سپاهان برای مخالفت با انتخاب حسن اکرمی به نظر می‌رسد به دیدار برگشت فصل گذشته تراکتور و سپاهان ارتباط داشته باشد که این داور طبق نظر کارشناسان دو صحنه مشکوک را برای طلایی پوشان اصفهانی پنالتی تشخیص نداد.

دیگر خبرها

  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • صنعت نوشت‌افزار ایران در بازار جهانی کجا ایستاده است؟
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • «سیزیف» به مردم ایران چه می آموزد؟ / ورود ایرانیان به دالان باریک آزادی / مهمترین پروژه توسعه ایران توانمندسازی جامعه
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • بلینکن: توافق آتش‌بس باید برای حماس یک «تصمیم آسان» باشد
  • درخواست متقاضیان برای آسان سازی شرایط اعطای وام ۳۰۰ میلیونی