Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره ترک تبار توپچی ها همیشه با پاس گل و ایجاد شانس گلزنی برای هم تیمی هایش شناخته می شود.

طرفداری- مسوت اوزیل، ستاره باشگاه آرسنال و ملی پوش سابق آلمان، امروز تولد 30 سالگی اش را جشن گرفت. همه او را با خلاقیت بالایش می شناسند؛ آمار و ارقام هم نشان می دهد طی تقریبا یک دهه اخیر، هیچ بازیکنی در 5 لیگ معتبر اروپایی به اندازه اوزیل در خلق موقعیت موفق نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اوپتا؛ از سال 2006 (2006/7/1) تاکنون، در بین بازیکنان شاغل در 5 لیگ معتبر اروپایی، مسورت اوزیل بیشترین تعداد خلق موقعیت و ایجاد شانس گلزنی را به نام خود ثبت کرده است:

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ

به گزارش ورزش سه اوستون رستم اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس که بازی رفت تیم ملی کشورش مقابل هنگ کنگ را به دلیلی مشکلات تنفسی از دست داده بود در بازی برگشت  موفق به گلزنی مقابل این تیم شد.
در ورزشگاه تاشکند اورونوف از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به جای الدور شاه مرادف تنها گلزن ازبک ها در نیمه نخست این بازی به میدان رفت.
در دقیقه 70 این بازی و در شرایطی که ازبک‌ها با دو گل از حریف خود پیش بودند اورونوف با فراری تماشایی از بین مدافعان حریف روی پاس تماشایی اودیلون خامروبکف با دروازه بان هنگ کنگ تک به تک شد و با ضربه‌ای دقیق گل سوم تیم ملی کشورش را به ثمر رساند.
جالب اینکه اورونوف بعد از این گل شادی خاصی هم انجام نداد.
گفتنی است جلال‌الدین ماشاریپوف ستاره ازبک استقلال هم از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشت و پاس گل دوم تیم خود را ارسال کرد.

دیگر خبرها

  • تصاویر جالب از تیری آنری در 12 سالگی؛ شم گلزنی بالای ستاره فرانسوی در کودکی / فیلم
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • اشتباه بزرگ مهاجم تیم ملی آرژانتین و از دست دادن موقعیت صد در صد گلزنی مقابل دروازه خالی کاستاریکا / فیلم
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • تاجیکها عربستان را هم متوقف کردند!
  • ازبکستان با گلزنی ستاره پرسپولیس به جام ملت‌ها رسید
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • تریپل بوشهری تیم ملی، تا چهار نشه، گل نشه!
  • این قسمت از ویندوز ۳۰ سال بدون تغییر مانده
  • رونالدو آقای از دست دادن موقعیت گلزنی در لیگ عربستان