Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@21:20:39 GMT

تکذیب چند باره یک خبر دروغ درباره جمشید مشایخی

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۶۵۲

سام مشایخی فرزند جمشید مشایخی در واکنش به انتشار چندباره خبر درگذشت جمشید مشایخی در فضای مجازی و کانالهای تلگرامی گفت: متاسفانه عده‌ای در رفتاری کاملاً غیر اخلاقی هر ازگاهی اقدام به انتشار خلاف واقع درباره جمشید مشایخی می‌کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این خبرهای دروغ اقوام و آشنایان ما را که در خارج از کشور حضور دارند و همچنین هموطنان و علاقمندان جمشید مشایخی را در ایران ناراحت و دلگیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سام مشایخی ادامه داد: خبر درگذشت جمشید مشایخی که برای چندمین باز از سوی برخی افراد منتشر شده کاملاً کذب است و ایشان در منزل در حال استراحت است و ما قصد داریم از طریق پلیس فتا عاملان انتشار این اخبار را مورد پیگیری حقوقی و قضایی قرار دهیم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: جمشید مشایخی وضعیت جسمانی مشایخی شایعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر امکان صدور حکم بازداشت برای مقامات ارشد نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی به دلیل ارتکاب جنایت در نوار غزه توسط دیوان بین‌المللی کیفری، نخست‌وزیر و رئیس این رژیم امروز (سه‌شنبه) در اظهاراتی آشفته تلاش کردند تا مانع صدور چنین حکمی شوند.

بنیامین نتانیاهو در این باره گفت: تصمیم دادگاه لاهه یا هر تصمیم دیگری ما را از دستیابی به اهداف جنگ باز نمی‌دارد.

نتانیاهو مدعی شد: دیوان بین‌المللی کیفری با ما می‌جنگد و یک سیستم جهانی وجود دارد که روی یهودستیزی کار می‌کند.

نگرانی صهیونیست‌ها از حکم احتمالی دیوان بین‌المللی کیفری «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اشغالگر را نیز به اظهار نظر در این باره واداشت.

وی در این باره گفت: من به شدت با هرگونه تلاش برای سوءاستفاده از نهادهای حقوقی بین‌المللی از جمله دیوان بین‌المللی کیفری، به‌منظور محروم کردن اسرائیل از حقوق اساسی‌اش مخالفم.

هرتزوک همچنین مدعی شد: ما یک سیستم قضایی مستقل و قوی داریم که می‌داند چگونه در صورت نیاز تحقیقات انجام دهد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترس سران رژیم صهیونیستی از حکم دادگاه لاهه بالا گرفت
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • پاکسازی گلسنگ‌ها از چهره تخت جمشید + فیلم
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد