Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@09:15:02 GMT

معرفی بخشدار جدید کهریزک

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۷۷۹

معرفی بخشدار جدید کهریزک

دکتر حسین توکلی قبل از تصدی پست بخشداری کهریزک، در شورای اسلامی باقرشهر ، مدیریت خدمات شهر و حوزه ترافیک حمل و نقل شهرداری باقرشهر نیز فعالیت داشته است و اکنون به عنوان فرماندار شهرستان ملارد معرفی شده است . لازم به ذکر است بخشدار جدید کهریزک نیز پیش از این به عنوان بخشدار بخش مرکزی ری و معاون برنامه ریزی فرمانداری ری نیز خدمت می کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آئین تودیع و معارفه امروز شهردار و وشورای اسلامی باقرشهر با اهدای لوح سپاس و هدیه از زحمات دکتر حسین توکلی تقدیر کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکام جداگانه‌ای حسین افشاری را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و احسان حیدری را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای حسین افشاری

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان» منصوب می‌شوید.

از جنابعالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.

به گزارش آنا، حسین افشاری دارای مدرک دکتری علوم باغبانی و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان بوده که معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان از جمله سوابق اجرایی وی است. 

دکتر طهرانچی همچنین در نامه‌ای جداگانه از تلاش دکتر نعمت‌الله نعمتی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان قدردانی کرد.

انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

جناب آقای احسان حیدری

بنا به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود» منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیئت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید. 

به گزارش آنا، احسان حیدری دارای مدرک دکتری مهندسی کامپیوتر و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود است که معاون دانشجویی و فرهنگی  و معاون پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی را در سوابق اجرایی خود دارد. 

همچنین دکتر طهرانچی در نامه‌ای جداگانه با تبریک به اکبر سالاروند که به افتخار بازنشستگی نائل آمده از تلاش‌های وی در دوران مسئولیت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۶۰ تن اموال قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • اعضای هیأت رئیسه کیک بوکسینگ imao آذربایجان شرقی معرفی شدند
  • فعالیت ۲۸ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد
  • باغات استان بوشهر با توزیع نهال یارانه‌ای رونق می گیرد
  • توان پاسخ‌دهی ما مرهون انقلاب اسلامی ایران است
  • ضرورت برنامه‌ریزی برای حضور ۲۰ میلیون مسافر در مازندران
  • سرپرستان ۲ واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شدند
  • خشکسالی کشاورزان را متضرر کرد/ کاهش ۷۰ درصدی تولید گندم در بوشهر