Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@23:32:06 GMT

کشته شدن یک کودک در تعقیب و گریز پلیسی در آزادشهر

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۸۵۴

خرداد: فرمانده انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ (گلستان) ﮔﻔﺖ: طی یک تعقیب و گریز پلیسی، ﺟﺎﻥ ﻓﺮﺯﻧﺪ خانواده سارق خودرو در آزادشهر ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪ.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، سرهنگ محمدرضا اصلانی گفت: عصر روز گذشته- یکشنبه 22 مهرماه جاری- برابر اعلام فوریت‌های پلیس ۱۱۰ سرقت یک خودرو پراید به ماموران گشت شهرستان اعلام شد.
ﻭی اﺩاﻣﻪ ﺩاﺩ: بلافاصله طرح مهار در شهرستان و استان اجرا و پس از مدت کوتاهی ماموران یگان امداد وسیله مورد نظر را در میدان جمهوری آزادشهر شناسایی و دستور توقف خودرو داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه انتظامی ﺁﺯاﺩﺷﻬﺮ ﮔﻔﺖ: متهم به دستورها توجه نکرد و از شهرخارج و به جاده فرعی معروف به جاده نفت متواری شد.
اصلانی در ادامه گفت: بعداز چند دقیقه تعقیب و گریز و بی توجهی به اخطار‌های پلیس ماموران با توجه به قانون بکارگیری از سلاح بصورت شلیک هوایی تیراندازی کردند که متهم با بی‌توجهی به اخطار‌ها وارد زمین کشاورزی شد.
وی اﻓﺰﻭﺩ: ماموران با هدف شلیک به لاستیک قصد متوقف کردن ماشین را داشتند که به دلیل دست‌انداز‌های زیاد و تکان شدید خودروی پلیس، گلوله‌های شلیک شده در این تعقیب و گریز پلیسی از صندوق پراید رد شده و به زن و فرزند خردسال سارق برخورد ﻛﺮد.
فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: ﻣﺼﺪﻭﻣﺎﻥ بلافاصله به مرکز درمانی انتقال ﻳﺎﻓﺘﻨﺪ اﻣﺎ فرزند سارق بر اثر شدت جراحات در بیمارستان درگذشت.
اصلانی ﮔﻔﺖ: سارق که سابقه دار و اعتیاد شدید به مواد مخدر هم دارد دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده ﺷﺪ. برچسب ها: پلیس ، آزادشهر ، کودک

منبع: خرداد

کلیدواژه: پلیس آزادشهر کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گف: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

او افزود: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • عرضه روایت ترس سربازرس مگره در بازار نشر
  • کشته شدن مردی که با خودرو به موانع امنیتی کاخ سفید برخورد کرد
  • دو کشته در برخورد خودرو با پایه چراغ برق