Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@19:21:18 GMT

سفارت عربستان در واشنگتن جشن روز ملی را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۸۹۶

سفارت عربستان در واشنگتن جشن روز ملی را لغو کرد

رکنا: سفارت عربستان در واشنگتن در جریان جنجال ناپدید شدن جمال خاشقجی جشن موسوم به روز ملی این کشور را لغو کرد.

سفارت عربستان در آمریکا در جریان جنجال ناپدید شدن جمال خاشقجی، روزنامه نگار سعودی در ترکیه جشن موسوم به روز ملی این کشور را بدون ارائه توضیحات لغو کرد.
این جشن قرار بود پنجشنبه این هفته برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سفارت عربستان در واشنگتن در ایمیلی به مدعوین جشن روز ملی این کشور اعلام کرد که این مهمانی Party لغو شده است.
خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آیا ازدواج بدون علاقه امکان پذیر است؟ رسوایی اخلاقی در سینما / 11 زن سلبریتی چه گفتند؟!+عکس قلیچ خانی نام آور کشتی فرنگی ایران درگذشت ! + عکس هفت‌تیرکشی آقای فوتبالیست برای خواننده‌ مشهور +تصاویر دوربین مداربسته عکس بابک جهانبخش و همسر دومش در کیش پشت پرده سقوط مرگبار هواپیما در عربستان مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» اولین عکس منتسب به جسد خاشقجی در ترکیه / دستان قطع شده یافت شدند! + تصاویر این زنان زیبا برای خوشگذرانی شیخ های پولدار عرب استخدام می شوند ! + عکس سحر خانم منشی جمشید بود و وسوسه به جانش افتاد + عکس گیاهی که 10 دقیقه ای لاغرتان می کند

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه روزنامه مهمانی Party اخبار حوادث عربستان واشنگتن جشن ناپدید شدن جنجال عکس ایران تصاویر قتل فیلم زن مشهور پرونده یک زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد، گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.
با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور ۱۴۰۲ اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش، تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر، حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش‌سوزی شهریور ۱۴۰۲ را نیز پس بگیرد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان "خانه" واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری کرد تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

دیگر خبرها

  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • علت قطع درختان منطقه ۷ تهران توسط مأموران شهرداری چیست؟ + ویدئو
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • فیلم| تظاهرات اردنی‌ها مقابل سفارت رژیم صهیونیستی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • خودداری سفارت ایران در فرانسه از پیگرد قضایی فرد مهاجم
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • تظاهرات هزاران اردنی در نزدیکی سفارت اسرائیل + فیلم