Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@19:13:35 GMT

(تصاویر) نشست روحانی با جمعی از اقتصادانان منتقد

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۹۵۲

(تصاویر) نشست روحانی با جمعی از اقتصادانان منتقد

جلسه اقتصادی رییس جمهور با حضور جمعی از اساتید دانشگاههای کشور روز دوشنبه برگزار شد. در این جلسه تعدادی از اقتصاددانان منتقد دولت حضور داشتند. ظاهرا این جلسه به ابتکار علی ربیعی برگزار شده است.

یک منبع آگاه در گفت‌‌وگو با  فارس، در مورد جزئیات دیدار حسن روحانی رئیس جمهور با جمعی از اقتصاد‌دانان گفت: این دیدار با هماهنگی و ریاست علی ربیعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ابتدای جلسه محسن رنانی از اقتصاد‌دانان حاضر در جلسه به مدت ۲۰ دقیقه ابعاد مختلفی از مسائل سیاسی، اجتماعی، روانشناسی جامعه را بیان و در انتها نیز راه‌کارهایی را بیان کرد.

این منبع آگاه خاطرنشان کرد: ۸۰ درصد شرکت‌کنندگان از اقتصاددانان نهادگرا بوده که بیش از ۱۴ نفر توانسته‌اند در این جلسه صحبت‌های خود را مطرح کنند و برخی از حضار نیز از دانشجویان و اساتید نخبه کشور بوده‌اند که برخی از آنان از استان‌های دیگر در این جلسه حضور یافتند.

وی با بیان اینکه این جلسات استمرار خواهد داشت، اظهار کرد: در این جلسه رئیس جمهور برخی از انتقادات را پذیرفت و به دیگر انتقادات نیز پاسخ داد و ابعاد مختلف مشکلات اقتصادی را بیان کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اقتصاد حسن روحانی ریاست جمهوری اقتصاددانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور وارد سمنان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  هواپیمای حامل رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیات دولت دقایقی پیش در فرودگاه سمنان به زمین نشست .

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ، استاندار سمنان و جمعی از مدیران کل و فرماندهان نظامی و انتظامی این استان از رئیس جمهور استقبال کردند .

دیدار با مردم در سمنان و شاهرود ، حضور در  جشن احیای   ۲۰۱ واحد راکد صنعتی  با ایجاد دو هزار و ۸۰۰ نفر اشتغال  ، افتتاح پروژه نیروگاه سیبل ترکیبی،  جلسه شورای اداری و  جشن واگذاری زمین برای قانون جوانی جمعیت از برنامه های سفر یک روزه آیت الله رئیسی به استان سمنان است .

 از ۱۴۵ مصوبه دور اول سفررییس جمهور ۱۱۷ مصوبه عمرانی و ۲۸ مصوبه اقتصادی بود که با اعتبار ۱۱ هزار و ۲۶۵ میلیارد تومان شامل هفت هزار و ۹۸۵ میلیارد تومان در بخش اقتصادی و سه هزار و ۲۸۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • نشست حل مساله در استان سمنان برگزار شد
  • نشست حل مسئله در استان سمنان برگزار شد
  • برگزاری جلسه باشگاه کتابخوانی جوانی جمعیت خانه نسا
  • شورای اداری استان سمنان برگزار شد
  • نشست ساماندهی قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز استان گلستان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • رئیس جمهور وارد سمنان شد
  • جشن واگذاری زمین جوانی جمعیت در سمنان برگزار می‌شود
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت