Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:00:00 GMT

دستگیری سارقان منزل در شیروان

تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۲۹۵۵

دستگیری سارقان منزل در شیروان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ سرهنگ مسعود وحیدی فرمانده انتظامی شهرستان شیروان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منازل در شیروان و ایجاد نگرانی شهروندان در جامعه بلافاصله موضوع برای دستگیری سارقان با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران در این زمینه تحقیقات گسترده خود را شروع کردند، افزود: با انجام اقدامات فنی و پلیسی و تلاش شبانه روزی ماموران موفق به شناسایی سارقان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با هماهنگی مقام قضائی ماموران به محل اختفای سارقان اعزام و در یک اقدام غافلگیرانه ۲ سارق حرفه‌ای را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

سرهنگ وحیدی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌ها به ۶ فقره سرقت در شهرستان شیروان اعتراف کردند، گفت:: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویا مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان در پایان با بیان اینکه پلیس به هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به هیچ وجه امان نمی‌دهد، از مردم خواست تا با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیسی از وقوع این گونه موارد پیشگیری کنند و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

دستگیری سارقان منزل با ۶ فقره سرقت در شیروان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی حسن حیدری اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی، مأموران پاسگاه آبرومند موفق به شناسایی و دستگیری سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به ارتکاب سرقت اعتراف و در این خصوص مال خر نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ حیدری در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6087902

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان