Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛جاسم محمدی‌فارسانی،مدیرکل کمیته امداد لرستان گفت : ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند، این درحالی است که سال گذشته ۱۳۰۰ نفر از مددجویان به این سفر معنوی اعزام شده بودند.

 

 جاسم محمدی‌فارسانی، با بیان اینکه هدف از اعزام مددجویان به سفر‌های زیارتی تقویت باور‌های دینی، اعتقادی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی معنوی در بین خانوار‌های تحت حمایت است، اظهار کرد: ۱۵۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد لرستان به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به کمک‌هزینه پرداختی به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و افزود: برای هر یک از مددجویانی که پیاده‌روی اربعین اعزام شوند ۳۴۰ هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده یکم تا پانزدهم آبان ماه مددجویان تحت حمایت به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی اعزام می‌شوند.

محمدی فارسانی در خصوص نحوه مشارکت خیران برای اعزام مددجویان تحت حمایت به اردو‌های زیارتی گفت: خیران می‌توانند با مراجعه به سایت شوق زیارت به نشانی shogheziarat.ir مراجعه یا با شماره‌گیری کد دستوری #۰۶۶*۸۸۷۷* کمک‌های های خود برای اعزام مددجویانی که تاکنون به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند اهدا کنند.

وی عنوان کرد: سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت به زیارت اربعین حسینی اعزام شده‌اند.

انتهای پیام/ب

 

اعزام ۱۵۰۰ مددجوی لرستانی به پیاده‌روی اربعین حسینی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • اعلام جزئیات اعزام زائران لرستانی حج عمره به سرزمین وحی
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی