Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: بر‌پایی نمایشگاه‌هایی چون نمایشگاه نقطه رهایی، نمایانگر اقتدار ایران است و همین نمایش ها می تواند روحیه مردم ما را نسبت به شرایط امروز جامعه مقتدرتر کند.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های خبرگزاری شبستان، سردار محمدرضا یزدی، اظهار کرد: نمایشگاه نقطه رهایی بخشی از رویدادهای جنگ ‌را نشان می دهد و مردم در آن شاهد خواهند بود که جنگ چگونه بر ما تحمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد:‌ این نمایشگاه در عین نشان دادن خشونت های جنگ، روی دیگر آن یعنی زیبایی های جنگ را هم به تصویر کشیده است و رشادت ها، تلاش ها، از خودگذشتگی ها و آنچه به زیبایی در جنگ روی لطیفی داشت را نیز به نمایش گذاشته است.

 

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: خوشحال هستیم که این زیبایی ها به نمایش درآمده است و امروز این روحیه اقتدار در مردم ما ایجاد می شود، دشمن امروز از ما می ترسد و دروغ می گوید که ظرف ۱۲دقیقه کل خاورمیانه را می گیرد، زیرا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

 

یزدی در پایان گفت: امید است روزی دشمن از دست درازی به کشور ما ناامیدتر شود و این زیبایی ها قطعا مردم ما را مقتدرتر و موفق تر خواهد کرد.

 

 

 

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین ایلام کانون های مساجد اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اوقات فراغت وزیر ارشاد فرمانده سپاه محمد رسول الله ص نقطه رهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران را در نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد به نمایش گذاشت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین المللی امنیت و دفاع بغداد با حضور نمایندگان نظامی ۲۲ کشور از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح کشورمان برگزار شد.

وزارت دفاع کشورمان در این نمایشگاه دستاورد‌های مختلف صنعت دفاعی ایران از جمله خانواده پهپاد‌های مهاجر، پهپاد بردبلند غزه، موشک‌های ضد زره دهلاویه، سامانه‌های پدافند هوایی، سلاح‌های فردی و صنایع جنگ الکترونیک را به نمایش گذاشته است.

دیگر خبرها

  • فیلم/ رئیسی: روحیه انقلابی و دین مداری مردم لاهور و پاکستان ستودنی است
  • برپایی نمایشگاه عکس دوشنبه‌های رهایی در یزد
  • روحیه جهادی و دانش‌پایه بودن نظام دفاعی عامل برتری قدرت نظامی ایران است
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌ های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپاد‌ها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش اقتدار توان پهپادها و موشک‌های ایرانی در بغداد
  • نمایش توانمندی ایران در تولید مواد دارویی
  • دولت برای رهایی از بحران اقتصادی از الگوی مشارکتی و واگذاری وظایف به شوراها استفاده کند
  • «پرنده، دیدنی است» به نمایش در می‌آید
  • آثار هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری در فرانسه به نمایش گذاشته می‌شود