Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سپاهان از باشگاه تراکتورسازی به خاطر پرداخت نکردن مطالباتش ناراحت است.

طرفداری-خالد شفیعی، بازیکن سپاهان در خصوص وضعیت فعلی سپاهان که پس از پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان به رده دوم جدول صعود کرد گفت:

تیم ما شرایط خوبی دارد. هر چند تعطیلی مسابقات لیگ برتر برای ما و خیلی از تیم‌ها خوب نیست، اما طبق برنامه کادر فنی تمرینات را جلو می‌بریم و حالا هم خودمان را آماده بازی با نساجی مازندران می‌‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به بازی برابر نساجی مازندران و اینکه در صورت پیروزی در این مسابقه، احتمال صدرنشینی سپاهان در هفته نهم وجود دارد، تاکید کرد:

سپاهان در همه بازی‌ها برای برد بازی می‌‌کند و در این بازی هم دنبال کسب 3 امتیاز هستیم. در خانه بازی می‌کنیم و باید بهترین استفاده را از شرایط میزبانی ببریم. الان هم نباید زیاد به این موضوع توجه کنیم که کجای جدول هستیم. چون فعلاً مهم این است که بازی‌ها را ببریم و خوب امتیاز بگیریم.

مدافع پیشین تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با بحث طلبی که از این باشگاه دارد خاطرنشان کرد:

از سال 91 از باشگاه تراکتورسازی طلبکار هستم و در این چند سال هم با مدیران مختلف باشگاه در این خصوص صحبت کردم که نتیجه‌ای حاصل نشد. آخرین بار که با آقای اسدی مدیرعامل باشگاه حرف زدم، به ایشان گفتم که بهتر است تعامل کنیم و این قشنگ نیست که من از تراکتورسازی شکایت کنم، اما متأسفانه هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است. حتی تلاش کردم با آقای زنوزی هم صحبت کنم، اما موفق نشدم.

شفیعی گفت:

با این شرایط متأسفانه راهی جز شکایت از تراکتورسازی برایم باقی نمانده است. من این تیم را دوست دارم و دوست خواهم داشت، اما متأسفانه برخوردهایی صورت می‌گیرد که اصلاً درست نیست. متأسفانه برای گرفتن حقم باید شکایت کنم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس

لائوتارو یاد و خاطره قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر را زنده کرد

طرفداری | در حساس‌ترین بازی از هفته سی و سوم رقابت‌های سری آ فصل ۲۰۲۳/۲۴، اینتر با نتیجه ۲-۱ میلان را شکست داد و در فاصله پنج هفته مانده تا پایان فصل، قهرمانی خود را مسجل کرد.

میلان 1-2 اینتر؛ رژه قهرمانی به باشکوه‌ترین شکل ممکن

پس از سوت پایان بازی و قطعی‌شدن قهرمانی اینتر در سری آ، بازیکنان این تیم به همراه اعضای کادرفنی به زمین مسابقه آمده و به جشن و پایکوبی پرداختند.

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر‌، مکان جالبی را برای جشن گرفتن قهرمانی تیمش انتخاب کرد و ترجیح داد با نشستن روی تیرک افقی یکی از دروازه‌ها، خوشحالی خود را ابراز کند. لائوتارو پس از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ نیز حرکت مشابهی را انجام داده بود تا نشان دهد رسم خاصی برای جشن‌گرفتن قهرمانی‌ تیم‌هایش دارد.

خوشحالی لائوتارو مارتینز با نشستن روی تیرک افقی دروازه

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • فرصت ویژه برای گرفتن دو انتقام «اوسمار» از گربه سیاه پرسپولیس
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • زهره حمیدی ازوضعیت پس از سرطان گفت/انسان دیگری شدم و حالم خوب است
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳ اردیبهشت
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)