Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد،پلیس راهنمایی و رانندگی پاکستان به تمام پمپ بنزین‌ها در کراچی دستور داد که از فروش بنزین به موتورسیکلت سواران فاقد کلاه ایمنی خودداری کنند.

دولت پاکستان برای مجبور کردن موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی فروش بنزین به آن‌ها را ممنوع کرد و این برنامه ابتدا از شهر کراچی مرکز ایالت سند آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبل از این پلیس پاکستان به موتور سواران یک هفته فرصت داده بود که کلاه ایمنی تهیه کنند.

پلیس راهنمایی و رانندگی پاکستان برخورد با موتور سیکلت سواران فاقد کلاه ایمنی را از شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب آغاز کرد و بیش 22 هزار نفر در این زمینه جریمه نقدی شدند.

دولت «عمران‌خان» به دنبال اجرای قوانین شهری در پاکستان است و اقداماتی از جمله ملزم کردن موتورسواران به استفاده از کلاه ایمنی را در این زمینه آغاز کرده است.

کراچی بزرگترین شهر پاکستان است که فروش بنزین به موتورسواران فاقد کلاه ایمنی در این شهر ممنوع شد و در آینده این قانون در سایر شهرهای پاکستان اجرا خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایکس در پاکستان فیلتر شد

ایتنا - وزارت کشور پاکستان اعلام کرد به دلایل امنیتی از زمان برگزاری انتخابات در فوریه ۲۰۲۴ میلادی دسترسی به پلتفرم ایکس را مسدود کرده است.
پیش از این و از زمان فوریه، کاربران پاکستانی از مشکلاتی هنگام استفاده از ایکس خبرداده بودند. اما دولت هیچ بیانیه رسمی در این زمینه تاکنون منتشر نکرده بود.

به گزارش ایتنا از مهر، وزارت کشور پاکستان در بیانیه ای نوشتاری به دادگاه عالی اسلام آباد به تعطیلی ایکس اشاره کرده است. دادگاه دیگری نیز به دولت اعلام کرده ممنوعیت را طی یک هفته بررسی می کند.

وزارتخانه در بیانیه ارسالی به دادگاه نوشته است: در اینجا ذکر این نکته بسیار مناسب است که عدم پایبندی ایکس به دستورات قانونی دولت پاکستان و رسیدگی به نگرانی های مربوط به سوء استفاده از پلتفرم خود، اعمال ممنوعیت را ضروری می کند.

طبق بیانیه، ایکس تمایلی به حل مشکلات نداشته است.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: تصمیم برای ممنوعیت ایکس در پاکستان براساس منافع امنیت ملی، حفظ نظم عمومی و حفاظت از یکپارچگی کشور گرفته شده است.

دسترسی به ایکس از زمان انتخابات ملی پاکستان در ۸ فوریه ۲۰۲۴ میلادی مسدود مانده است.

دیگر خبرها

  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • سیاستمدار پاکستانی: اسلام‌آباد ۲ پایگاه به آمریکا داده است
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • نامهربانی پاکستان در حق ایران
  • آغاز طرح انضباط و ایمنی ترافیک پلیس راهور در یاسوج
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس