Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-19@11:10:35 GMT

دستگیری یک مدیر متخلف در گیلان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۲۴۹

به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان گفت: صبح امروز یکی از مدیران ارشد اجرایی استان گیلان به جرم Crime اخذ رشوه بازداشت شد.

 

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان گیلان ضمن تشریح اتهام مدیر بازداشت شده خاطرنشان کرد: وی متهم به اخذ مبلغ 250 میلیون تومان رشوه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی‌نیا با اعلام اینکه این مدیر ارشد استان گیلان دستگیر و تفهیم اتهام شده است تصریح کرد: وی در حال حاضر با قرار بازداشت موقت به زندان Prison معرفی شده است.

این مدیر متخلف در حالی بازداشت شده است که چند ماه قبل معاون استاندار سابق گیلان، مدیرکل سابق صنعت، معدن و تجارت گیلان و چند نفر از معاونان و مشاوران وی به اتهام تضییع حقوق بیت‌المال دستگیر شده بودند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب انقلاب زندان معاون معدن و تجارت حقوق استان گیلان انقلاب جرم دادستان عمومی و انقلاب معاون پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یک کارچاق کن هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر آسیابی اظهار کرد: فردی که مدعی نفوذ در یکی از کمیسیون‌های شبه قضائی استان بود با هوشیاری حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری گلستان، شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این متهم با این ادعا که می‌تواند با اعمال نفوذ، تاییدیه یک پرونده را در این کمیسیون بگیرد، درخواست ۴ میلیارد تومان کرده بود.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با رصد دادستانی گرگان و حضور به موقع کارمندان حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان این فرد هنگام دریافت ۳۰ سکه تمام بهار آزادی به عنوان پیش پرداخت، دستگیر و روانه زندان شد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات برای تکمیل این پرونده ادامه دارد.

آسیابی با اشاره به تلاش‌های گسترده دادگستری گلستان برای کشف فساد، اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته با اقدامات صورت گرفته از سوی حفاظت و اطلاعات ارشد دادگستری استان، ۱۲۹ کار چاق کن، وکیل و کارشناس متخلف، شاهد دروغین، جاعل اوراق قضائی و مدعیان نفوذ، شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 6056479

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • عامل کلاهبرداری با رسید‌های جعلی دستگیر شد
  • سارقان آجیل و خشکبار و اماکن در آذربایجان شرقی دستگیر شدند
  • بازداشت ۲ کارمند یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • دستگیری ۱۳ متخلف و جمع‌آوری ۵ پاتوق معتادان در دامغان
  • بازداشت دو نفر از کارمندان رسمی یکی از ادارات ورامین به اتهام اخذ رشوه
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • دستگیری سه شکارچی متخلف در قزوین
  • دستگیری یک کارچاق کن هنگام دریافت ۳۰ سکه بهار آزادی در گلستان
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار