Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري فرانسه، تعطیل شدن یک مدرسه در بخش اشغالی کرانه باختری به دستور رژیم صهیونیستی، منجر به درگیری میان فلسطینی ها و نیروهای امنیتی این رژیم شد.
ارتش رژيم صهيونيستي ادعا کرد مدرسه مذکور در چند ماه اخیر منشاء اقدامات خشونت بار بوده است چرا که افرادی از داخل مدرسه به سوی جاده مورد استفاده نظامیان و شهرک نشینان اسراییلی سنگ پرتاب می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدرسه فلسطینی که روی یکی از محورهای مواصلاتی مهم کرانه باختری واقع شده است، محل تحصیل دانش آموزانی است که از روستاهای السویه و اللوبان واقع در جنوب نابلس به آنجا می آیند.
هر چند ارتش رژيم صهيونيستي روز یکشنبه دستور تعطیلی این مدرسه را صادر کرد، اما دانش آموزان صبح روز دوشنبه سعی کردند با همراهی مسئولان فلسطینی وارد مدرسه بشوند.
به دنبال بروز درگیری داخل مدرسه و اطراف آن، نظاميان رژيم صهيونيستي اقدام به پرتای گاز اشک آور حتی به داخل مدرسه نمودند.
بنا بر اعلام هلال احمر فلسطین، تعدادی از فلسطینی ها دچار مشکلات تنفسی شدند و چهار نفر هم مورد اصابت گلوله های پلاستیکی قرار گرفتند.
یک عکاس خبرگزاری فرانسه نیز در میان مجروحان دیده می شود.
سامر اواس (Samer Ewass)، یکی از مسئولان محلی فلسطینی به خبرگزاری فرانسه گفت ساکنان منطقه مخالف این تصمیم مقامات رژيم صهيونيستي هستند.
وی افزود:« تحصیل، حق هر کودکی است. کودکان فلسطینی هم حق دارند مانند کودکان سراسر جهان درس بخوانند».
ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد بسته شدن این مدرسه واکنشی است به اقدامات تروریستی علیه اسراییلی هایی که از جاده مجاور مدرسه تردد می کنند.
600 هزار شهرک نشین صهیونیستی در منطقه ای میان کرانه باختری و قدس شرقی در حال همزیستی پر تنش با سه میلیون فلسطینی هستند. کرانه باختری از 40 سال پیش در اشغال رژيم صهيونيستي قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: فلسطين غزه رژيم صهيونيستي مدرسه نظاميان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری

گردان جنین اعلام کرد که در انتقام خون شهید «محمد ابوشجاع» فرمانده گردان طولکرم پایگاه سالم در استان جنین را هدف قرار داده است.

بر اساس این گزارش، این نیروی مقاومت فلسطین همچنین اعلام کرد که یک خودروی نظامی هامر را هدف قرار داده و تلفات مستقیم به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده‌اند.

رسانه‌های فلسطینی روز جمعه خبر دادند که محمد جابر (ابوشجاع) پس از ساعت‌ها مقاومت و مبارزه با نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه «نورشمس» به شهادت رسید و به برادر شهیدش «محمود جابر» پیوست.

محمد جابر فرمانده گردان طولکرم در سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، سال‌ها از سوی ارتش رژیم صهیونیستی و تشکیلات خودگردان فلسطین تحت پیگرد بود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری
  • شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست طی درگیری‌ها در طولکرم
  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • صهیونیست ها تعدادی از فلسطینی ها را بازداشت کردند
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد / مذاکره‌کنندگان هیچ اختیاری ندارند
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بزرگداشت روز اسرای فلسطینی در کرانه باختری
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • عملیات نیروهای فلسطینی در کرانه باختری و غزه علیه اشغالگران
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند