Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@03:13:29 GMT

واکنش های توئیتری به دیدار اسپانیا-انگلیس

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۲۸۸

واکنش های توئیتری به دیدار اسپانیا-انگلیس

کاربران شبکه اجتماعی توییتر نسبت به بازی اسپانیا و انگلستان واکنش های زیادی نشان داده اند.

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که سه شیرها پیروزی خوبی به دست آوردند، شبکه های اجتماعی نیز مملو از توییت هایی در باره این بازی و این پیروزی بود. در توییتر، عملکرد جوردن پیکفورد مورد توجه کاربران بود و آن ها از واکنش های ناگهانی این دروازه بان نوشتند اما جالب ترین توییت مربوط به کاربری بود که چهره پیکفورد پس از خوردن ضربه یا گرفتن توپ را به انسانی تشبیه کرد که از دهان یک شیر فرار کرده است! علاوه بر این، برخی عملکرد پیکفورد را به جورج کمپس دروازه بان افسانه ای پاراگوئه تشبیه کردند و او را دروازه بانی با واکنش های غیرعادی دانستند!

 

 

همچنین یکی از هواداران تیم ملی انگلستان با اشاره به عملکرد دفاعی این تیم در نیمه دوم نوشت: تا وقتی انگلستان گل سوم را زد طرفدارش بودم، بعد از آن مثل تیم مورینیو دفاع کرد و این اصلا زیبا نبود!

علاوه بر این ها برخی از انگلیسی ها برد تیمشان را یک نتیجه بزرگ دانستند و ضمن تبریک این برد، از عملکرد شاگردان ساوت گیت تمجید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آن ها نوشت: گرت ساوت گیت اگر بچه های من را هم بخواهد، به او می دهم، او در آموزش فوق العاده است.

 

 

یکی از کاربران اسپانیایی زبان هم عملکرد موراتا را با فرناندو تورس مقایسه کرد و توییتی با این مضمون منتشر کرد که مهاجم سابق رئال شبیه فرناندو تورس در زمان حضور در چلسی بازی می کند!

اما نظر جالب دیگر که بسیار دیده می شود، علاقه هواداران فوتبال به لیگ ملت های اروپا است. آن ها در توییتر نوشتند که لیگ ملت ها باعث شده تیم های بزرگ در فیفادی ها تقابل های بیشتری داشته باشد و همچنین جذابیت بازی ها بیشتر از یک بازی دوستانه عادی است.

تیم ملی انگلیس تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی انگلیس تیم ملی اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏

به گزارش "ورزش سه"، تنش و درگیری بین توماس توخل و اولی ‏هوینس حالا ابعادی فراتر از مرزهای آلمان پیدا کرده است. ‏

اینکه به فاصله چند روز پیش از دیدار بزرگ و حساس بایرن با رئال ‏مادرید، مدیران رده‌بالای تیم آلمانی خودزنی کرده و بهانه به دست ‏رقیب بدهند عجیب و بی‌سابقه بود. رسانه‌های اسپانیایی از این ‏فرصت نهایت استفاده را کرده‌اند. ‏

چه فرصتی بهتر از این برای مانور دادن روی اختلاف داخلی بایرن ‏مونیخ. روزنامه مارکا به عنوان اصلی‌ترین رسانه نزدیک به رئال در ‏پایتخت اسپانیا امروز روی تنش بین هوینس و توخل مانور داده و از ‏تیتر "جنگ در مونیخ" استفاده کرد. ‏

مارکا در این باره نوشت:" پیروزی بایرن مقابل آینتراخت هم نتوانسته ‏تنش در باشگاه را آرام کند. این در آستانه بازی سه‌شنبه خبر خوبی ‏برای رئال است". ‏

ماجرا از زمانی آغاز شد که اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن، در ‏گفتگو با فرانکفورتر آلگماینه حمله عجیبی به توخل کرد که مشخص ‏بود سرمربی بایرن آن را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت. توخل پیش از ‏دیدار با آینتراخت در مصاحبه با اسکای به هوینس جواب داد و ‏گفت:" حرفهای او بی پایه و اساس است. واقعا نمی‌دانم چطور باید ‏جواب بدهم". ‏

دیگر خبرها

  • جنگ روانی اسپانیا علیه بایرن: جنگ در مونیخ!‏
  • داوید رایا یا جوردن پیکفورد؛ چه کسی برنده دستکش طلایی فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس می‌شود؟
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم
  • واکنش تماشایی دروازه بان در لیگ لبنان / فیلم
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم