Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@21:13:27 GMT

شکست تلخ اسپانیا برابر انگلیس در دیدار تماشایی

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۳۳۷

انگلیس در دیداری جذاب و تماشایی از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا موفق شد با نتیجه 3-2 اسپانیا را شکست بدهند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوت گیت در این دیدار در همان نیمه اول سه بار دروازه اسپانیا را باز کردند و علی رغم دریافت دو گل در نیمه دوم، توانستند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند. به این ترتیب، اسپانیا بعد از 5069 روز، در یک دیدار خانگی شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها آخرین بار در سال 2003 مقابل یونان باخته بودند و در 38 دیدار قبلی، 34 پیروزی و چهار تساوی داشتند.

اسپانیا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، موقعیت های خطرناکی روی دروازه انگلیس ایجاد کرد. در دقیقه 5 بود که شوت خطرناک تیاگو آلکانتارا، بعد از برخورد به مدافع حریف، به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

روی ضربه کرنر، توپ روی تیر دوم به مارکوس آلونسو رسید و او می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی جوردن پیکفورد، مانع از باز شدن دروازه سه شیرها شد.

برتری میزبان در مالکیت توپ ادامه پیدا داشت و انگلیسی ها هم با دفاع فشرده، تلاش می کردند تا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان شوند. تا اینکه در دقیقه 16، روی یک حمله سریع، تیم میهمان به گل رسید. پاس عالی مارکوس راشفورد، از بین مدافعان اسپانیا به رحیم استرلینگ رسید و ضربه دقیق او، حساب کار را 1-0 کرد.

بعد از این گل بار دیگر این اسپانیایی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما توان عبور از خط دفاعی فشرده انگلیس را نداشتند. در مقابل، روی یک غافلگیری، و سهل انگاری مدافعان اسپانیا، انگلیسی ها در دقیقه 29 به گل دوم رسیدند. این بار این هری کین بود که با یک پاس در عمق، راشفورد را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای هوشمندانه، داوید دخیا را مغلوب کرد.

اسپانیایی ها هنوز از شوک دریافت گل دوم خارج نشده بودند، که در دقیقه 38 دروازه شان را برای بار سوم باز شده دیدند. پاس عالی از بارکلی به پشت مدافعان اسپانیا، با ضربه هری کین به رحیم استرلینگ رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

اسپانیایی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملات شان افزودند اما در نهایت نتوانستند در این نیمه به گل برسند و انگلیس با برتری 3-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم اسپانیا هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که آلونسو در دقیقه 50 یکی از گل های خورده را جبران کند اما حضور به موقع جو گومز، مانع از باز شدن دروازه انگلیس شد.

حملات اسپانیا ادامه پیدا کرد و پس از اینکه این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام در دقیقه 58 به گل رسید. روی ضربه کرنر از سمت چپ دروازه انگلیس بود که پاکو آلکاسر تنها یک دقیقه بعد ورود به زمین، با یک ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

فشار حملات لاروخا ادامه پیدا داشت و در دقیقه 64، جنجالی ترین صحنه بازی رقم خورد. جوردن پیکفورد در تلاش برای دریبل کردن رودریگو، توپ را از دست داد و پس از آن، پیش از اینکه توپ را بزند، به نظر می رسید که مهاجم اسپانیا را با دست متوقف کرد. بازیکنان میزبان معتقد بودند که داور باید پیکفورد را اخراج و یک پنالتی به سودشان اعلام می کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، شدت حملات اسپانیایی ها بیشتر می شد اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگر از دست می رفت. در .وقت های اضافه، ابتدا ضربه سر آسنسیو به تیر دروازه برخورد کرد تا به نظر برسد که اسپانیایی ها قرار نیست در این دیدار بیش از یک گل بزنند اما سرانجام در آخرین ثانیه های بازی، این تیم به گل دوم رسید. روی ارسال دنی سبایوس، سرخیو راموس با ضربه سر کار را تمام کرد اما این برای بازگشت اسپانیا کافی نبود و این تیم 3-2 شکست خورد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش فوتبال اسپانیا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم

سال 2017 در چنین روزی و در چارچوب رقابت های مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس فصل 2016/17، دو تیم لندنی چلسی و تاتنهام در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم رفتند. این بازی تماشایی و پرگل نهایتا با نتیجه 4-2 به سود چلسی خاتمه یافت تا آبی پوشان جواز صعود به فینال رقابت ها را کسب کنند. ویلیان (2)، ادن هازارد و نمانیا ماتیچ گل های چلسی را در این مسابقه به ثمر رساندند. دو گل تاتنهام در این دیدار نیز توسط هری کین و دله آلی به ثمر رسید.

دانلود (16.8MB)

دیگر خبرها

  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • رئال‌ ۳ - بارسا ۲ : کامبک دقیقه۹۰ با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ فتح رفت‌وبرگشت ال‌کلاسیکو با جود!
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی