Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@02:18:16 GMT

سیل در فیروزکوه و دماوند

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۳۶۴

بارش شدید باران در فیروزکوه سبب وقوع سیل در ۲ دهستان «حبله رود» و «شهرآباد» فیروزکوه شد.

به گزارش مهر، روستاهای «انزها»، «آتشان»، «مزداران»، «دهگردان»، «گذرخانی» ، «مهاباد»، «فرح آباد»، «جلیل آباد» و «سرخه دشت» درگیر این سیل بودند.

فرماندار فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار از شهروندان خواست از حاشیه رودخانه ها و نیز کوه ها فاصله بگیرند و افزود: باید با رعایت مسائل ایمنی از وقوع خسارات جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی یوسفی جمارانی در خصوص میزان خسارت وارد شده بر اثر این سیل اضافه کرد: هنوز میزان دقیق خسارات مشخص نیست.

وی از بازگشایی تمامی مسیرهای روستایی خبر داد و افزود: هم اکنون تمام عوامل امدادی و دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش هستند.

سیل فیروزکوه مصدومی نداشت

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: به محض اطلاع از وقوع سیل تیم های ارزیاب هلال احمر به محل اعزام شدند.

ابراهیم تاجیک نوری افزود: خوشبختانه این سیل هیچ گونه خسارت جانی و یا مصدومیت نداشته و تنها به زیرساخت ها و راه ها خسارت وارد کرده است.

وی گفت: خوشبختانه آسیبی به مردم در مناطق سیل زده وارد نشده است و نیازی به اسکان مردم در این مناطق وجود نداشت.

سیل در «مغانک» دماوند/تیم های ارزیاب به منطقه اعزام شدند

بارش شدید ۲۵ دقیقه ای در روستای « مغانک» دماوند و حوالی آن منجر به سیل در اطراف این روستا و مسیر امام زاده بی بی زبیده شد.

فرماندار دماوند در این خصوص گفت: شدت بارش باران در این منطقه زیاد بود و سبب وقوع سیل شد، اما خوشبختانه راه های اصلی این روستاها باز است.

مجید صفری اضافه کرد: وقوع سیل سبب ایجاد خساراتی به راه های بین مزارع شده و هیات ارزیاب و کارشناس به منطقه اعزام شده است، تا خسارت های احتمالی برآورد و به مسئولان استانی برای جبران خسارت اعلام شود.

وی گفت: خوشبختانه کسی در این حادثه مصدوم نشد، اما از کشاورزان و مردم خواهش می کنیم، که از تردد و یا سکونت در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند، چرا که سیل فوری و در لحظه رخ می دهد و زمانی برای دور شدن از محل خطر باقی نمی گذارد.

فرماندار دماوند با بیان این که جلسات متعدد ستاد مدیریت بحران در هفته گذشته در این شهرستان تشکیل شده است، گفت: امروز نیز بلافاصله پس از وقوع این حادثه ستاد مدیریت بحران تشکیل شد و هم اکنون تمام دستگاه های خدمات رسان در حالت آماده باش قرار دارند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث سیل فیروز کوه دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان

 سیدحسینی گفت:  خوشبختانه با توجه به سیاست‌های حمایتی دولت و تعهد ابلاغی سازمان از سوی وزارت جهادکشاورزی و مشارکت کشاورزان ۳۱هزار و ۲۰۰ هکتار حدود ۹۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان تحت پوشش کشت قراردادی قرار گرفت.
وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی میزان کشت قراردادی گندم در استان نسبت به تعهد کشت قراردادی به وزارت جهادکشاورزی اظهار داشت:خوشبختانه کشاورزان در سال زراعی جاری استقبال خوبی برای کشت قراردادی داشته اند.
وی ادامه داد: امسال ۱۶ مرکز خرید در سطح استان، کار خرید گندم از گندمکاران را انجام خواهند داد.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت گندم سال زراعی جاری بیان داشت:نرخ پایه خرید تضمینی هر کیلوگرم گندم معمولی و دورروم به ترتیب ۱۷۵ هزارریال و ۱۸۰ هزار ریال تعیین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ترافیک در محور چالوس سنگین است/تردد روان در محور هراز و فیروزکوه
  • ۲ هزار نفر از ابتدای تعطیلات نوروز به فیروزکوه سفر کرده اند
  • پیشین پرچمدار برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم در سیستان و بلوچستان
  • قله دماوند در بهار
  • بهار قله دماوند (عکس)
  • کشف ۱۸۸ کیلو گرم مواد غذایی فاسد در فیروزکوه
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • ۹۸ درصد آب بندان های مازندران پُر شدند
  • امدادرسانی به عشایر گرفتار شده در سیلاب‌ بخش شهیون