Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@04:54:36 GMT

آخرین خبر از رفتگری با مدرک دکترا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۶۹۵

به گزارش پارس نیوز، 

پس از انتشار خبر رفتگری با مدرک دکترا در شهر کرمانشاه در رسانه ها ، شهرداری کرمانشاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و اعلام کرد که این شخص هیچ قراردادی با شهرداری ندارد و ادعای وی مبنی بر رفتگری کذب است.

این فرد که «مسلم نجفی» نام دارد چندی پیش با مراجعه به رسانه های محلی و ارائه مدارکی مدعی شده بود که دانشجوی مقطع دکترای عمران است و به عنوان رفتگر در شهرداری کرمانشاه فعالیت می کند که این موضوع در رسانه های محلی و کشوری بازتاب وسیعی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجفی روز گذشته در گفت و گو در برنامه ای درشبکه سه سیما ادعا کرد که به عنوان رفتگر و متصدی خودروهای مکانیزه شهرداری منطقه هفت مشغول به فعالیت است.

وی همچنین در گفت و گو با یک روزنامه محلی مدعی شده بود که با وجود داشتن 35 مقاله علمی پژوهشی معتبر چهار سال است که کار رفتگری انجام می دهد و هر چهار ماه یک بار از شهرداری حقوق دریافت می کند.

مسئولان شهرداری کرمانشاه پس از مطرح شدن این موضوع نسبت به آن واکنش نشان دادند و ضمن رد این ادعا، اعلام کردند که فرد مذکور هیچ قراردادی با شهرداری کرمانشاه ندارد.

شهردار منطقه هفت کرمانشاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: شخص مذکور با یکی از شرکت های خصوصی طرف قرارداد شهرداری همکاری می کند و در زمان استخدام در این شرکت نیز هیچ مدرک تحصیلی ارائه نکرده است.

«سجاد یزدانی» ، با بیان اینکه شهرداری هیچ دخالتی در جذب نیروهای شرکت های خصوصی ندارد، افزود: براساس تحقیقات انجام شده این شخص به عنوان ناظر بر کار رفتگران فعالیت دارد و تاکنون به هیچ عنوان در قالب یک رفتگر و پاکبان فعالیت نکرده است.

وی افزود: همچنین دستگاه های مکانیزه شهرداری در مالکیت شهرداری های مناطق هستند و نیروهایی که از آنها استفاده می کنند، نیروهای رسمی است ، از این رو فعالیت شخص مذکور به عنوان متصدی این دستگاه ها کذب محض است.

یزدانی در باره ادعای این فرد که مطرح کرده که بارها به شهرداری مراجعه داشته تا کارهای او پیگیری شود ، نیز خاطرنشان کرد: این جوان را هرگز ندیده ام و مراجعه‌ای به شهرداری منطقه هفت نداشته است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رسانه شهرداری رسانه حقوق حقوق رسانه شهرداری پارس کرمانشاه مدرک پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز

امیر احمدی سرپرست شهرداری بوکان در بازدید از طرح تفرجگاهی، گفت: فعالیت‌های عمرانی و توسعه فضای سبز در تفرجگاه نالشکینه توسط بخش‌های مختلف شهرداری آغاز شده است.

وی افزود: نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است و تمام اقدامات انجام گرفته باید طبق طرح‌های از قبل کارشناسی شده و هدفمند باشد.

احمدی ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام گرفته در سال‌های پیش در نالشکینه بر لزوم ادامه فعالیت‌های عمرانی و فضای سبز در این مکان در سریع‌ترین زمان ممکن توسط بخش‌های مختلف شهرداری تأکید کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین در بازدید از طرح احداث بخش جنوبی خیابان سی متری نالشکینه با بیان اینکه به زودی بخش جنوبی سی متری نالشکینه آسفالت و زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: این معبر مهم در هدایت خودرو‌های عبوری به بخش شمال و جنوب شهر بوکان نقش مهمی ایفا خواهد کرد.

سرپرست شهرداری بوکان اضافه کرد: ساماندهی، اجرای فضای سبز و همچنین آسفالت این مسیر در دستور کار قرار گرفته است و به‌زودی این معبر به بخش شمالی خود واقع در دامنه نالشکینه متصل خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تأکید شهرداری بوکان بر استمرار طرح‌های عمرانی و توسعه فضای‌سبز
  • نالشکینه بخشی از هویت شهر بوکان است
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • ابراهیم رئیسی دکترا گرفت +عکس
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • تأسیس شهرک ضایعاتی‌ها در شهرستان کرمانشاه
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه