Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات یک پشت گرده عجیبی داشت.

اسطوره تاریخ فوتبال ایتالیا ولاتزیو ادعا کرد حاضر است بدون چتر نجات از هواپیما به بیرون بپرد، اما هیچ گاه شعار زنده باد آاس رم سر ندهد.کانال رسمی باشگاه لاتزیو در تازه ترین گزارش خود مدعی شد در یک مسابقه خیریه که بین پائولو دی کانیو اسطوره تیم ملی فوتبال ایتالیا و لاتزیو با کاندلا مدافع سابق تیم ملی فرانسه ودشمن فیروزه ای پوشان رمی یعنی آاس رم برگزارشد مجری برنامه از ستاره سابق بیانکو چلستی ها که شعار زنده باد آ اس رم را سر بدهد اما با واکنش تند این ایتالیایی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دی کانیو به مجری این برنامه خیریه با خنده گفت: من خودم را از هواپیما یا آسمان خراش بدون چترنجات پرت می کنم اما این شعار زننده را سر نمی دهم. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

احوالپرسی پسر رهبر انقلاب و رضا رشیدپور در مراسم ختم+ عکس همسر اول خاشقچی نامزد جدید او را جاسوس دانست + عکس و جزییات جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته آیا ازدواج بدون علاقه امکان پذیر است؟ رسوایی اخلاقی در سینما / 11 زن سلبریتی چه گفتند؟!+عکس قلیچ خانی نام آور کشتی فرنگی ایران درگذشت ! + عکس هفت‌تیرکشی آقای فوتبالیست برای خواننده‌ مشهور +تصاویر دوربین مداربسته عکس بابک جهانبخش و همسر دومش در کیش پشت پرده سقوط مرگبار هواپیما در عربستان مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی»

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه ایتالیا فوتبال هواپیما نجات بدون چتر عکس ایران قتل تصاویر فیلم زن مشهور پرونده زندگی یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،  برنامه «پاورقی» که با استفاده از زبان طنز سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد، در ایام نوروز ۱۴۰۳ هر شب با موضوعی متفاوت میزبان مخاطبان خواهد بود.
این برنامه در هشتمین قسمت خود به موضوع «فرهنگ» می‌پردازد.

صهیونیسم و آمریکا بر آن هستند تا از طریق جریان‌های نفوذی مثل صنعت سینما با تغییر سبک زندگی مردم تدریجاً باور‌ها و ارزش‌های جوامعی مانند ایران که خود دارای فرهنگی غنی است ، تغییر دهند، «محمدرضا شهبازی» در این قسمت از برنامه سعی می‌کند به زبان طنز پرده از فرهنگ واقعی غرب بردارد.
«پاورقی»تولید گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی جواد فتحی است که نوروز ۱۴۰۳ هر شب حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.

دیگر خبرها

  • استفاده از دوربین‌های حرارتی جان چند مسافر نوروزی در شیراز را نجات داد
  • هفته‌ای ایمن و بدون حادثه را در کوه صفه پشت سر گذاشتیم
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • عقب‌گرد بزرگ جبلی به گذشته؛ سلبریتی گریزی جوابگو نبود همه سلبریتی‌ها مجری شدند!
  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید
  • واکنش جبلی به هزینه میلیاردی برای دعوت از سلبریتی‌ها
  • هفته اول نوروز بدون غرق شدگی در سواحل رودخانه‌های خوزستان
  • «پاورقی نوروزی» با موضوع «فرهنگ» از شبکه 2
  • خطرناک‌ترین برنامه ایلان ماسک؛ چه اتفاقی می‌افتد که مغزمان دیگر در کنترل ما نباشد؟
  • ببینید | ویدیو دوربین مداربسته از لحظه حمله عامل تروریستی قندهار