Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@04:41:15 GMT

میوه ای همه فن حریف در زیبایی زنان

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۸۹۵

میوه ای همه فن حریف در زیبایی زنان

رکنا: خرمالو برای زیبایی پوست زنان معجزه می کند.

ماسک خرمالو برای بهبود چین و چروک پوست :

خرمالوی له شده را با یک عدد زرده تخم مرغ و کمی‌آبلیمو مخلوط کرده و آن را به صورت ماسک بر روی پوست صورت قرار دهید. ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد صورت را بشویید.این ماسک علاوه بر اینکه تاثیر چشم گیری بر بهبود چین و چروک پوست دارد، منافذ باز پوست را هم پاکسازی کرده و پوست شما را زیبا و شاداب می‌سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باورتان نمی‌شود که این میوه خوش رنگ به راحتی تمامی‌دانه‌های چرب پوست را تمیز می‌کند.کافی است یک عدد خرمالوی رسیده و له شده را با یک چهارم فنجان شکر قهوه ای و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و این ماسک را به صورت دورانی روی پوست بمالید.۱۰ دقیقه تامل کرده و بعد صورت را با اب ولرم بشویید. این ماسک مثل یک اسکراب طبیعی، پوست را از هر گونه آلودگی به خوبی پاک خواهد کرد.

ماسک خرمالو برای پوست های خشک

یک قاشق غذاخوری کته بدون نمک و روغن را با یک قاشق مرباخوری روغن بادام شیرین، به همراه یک تکه کوچک خیار با پوست و نصف یک خرمالوی رسیده را در میکسر بریزید. این مواد را روی پوست تان به مدت ۱۰ دقیقه قرار دهید. پوست شما با این روش خیلی زود به لطافت می رسد.

خرمالو تمیز کننده عمیق پوست

ماسک خرمالو نرم کننده و براق کننده پوست برای تهیه یک ماسک میوه ای عالی برای نرمی پوست صورت کافیست تنها یک عدد خرمالوی نرم را به حالت پوره در آورید و به آن کمی آرد جو یا غلات دیگر اضافه کنید تا ماسک شما به حالت خمیری در بیاید. به کمک یک قلم مو می توانید ماسک را روی پوست تان پخش کنید. ۱۰ تا ۱۵ دقیقه این ماسک را روی پوست تان بگذارید، بعد از آن می توانید به کمک یک حوله نرم و آب گرم صورت تان را بشویید تا مواد به خوبی پاک شوند. بعد از این کار حتما پوست تان به چند سال قبل برگشته است.

شفافیت پوست با ماسک خرمالو

برای روشن تر شدن پوست صورتتان باید دو عدد خرمالو را با یک هویج رنده شده مخلوط کنید و روی پوست تان بمالید. ۱۵ دقیقه صبر داشته باشید تا این میوه خوش رنگ اثر خود را روی پوست تان بگذارد، بعد از آن پوست تان را به آرامی با آب سرد بشویید.

خرمالو تمیز کننده عمیق پوست

باورتان نمی شود که این میوه خوش رنگ به راحتی تمامی دانه های چرب پوست را تمیز می کند.

کافی است یک عدد خرمالوی رسیده و له شده را با یک چهارم فنجان شکر قهوه ای و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کرده و این ماسک را به صورت دورانی روی پوست بمالید.۱۰ دقیقه تامل کرده و بعد صورت را با اب ولرم بشویید.این ماسک مثل یک اسکراب طبیعی، پوست را از هر گونه آلودگی به خوبی پاک خواهد کرد.

خرمالو از میوه‌هایی است که به دلیل طعم گس شاید مورد علاقه بعضی‌ها نباشد اما این میوه دارای خواص مفیدی برای بدن است.

خرمالو حاوی مواد مغذی و ترکیب خوبی از ویتامین‌ها و مواد معدنی است و مقدار کاملی از پروتئین را داراست و همچنین مقدار چربی آن پایین است.

در حقیقت خرمالو ترکیب مطلوبی از مواد مغذی به مقدار کافی و مناسب است. بسیاری از مواد مغذی موجود در خرمالو تنها ۲ تا ۳ درصد نیاز روزانه به آن‌ها را تامین می‌کنند اما وجود سطح بالایی از منگنز در این میوه ۱۷ درصد از نیاز روزانه به این ماده معدنی را تامین می‌نماید.

خرمالو غیر از منگنز حاوی ۹ درصد ویتامین C و ۸ درصد ویتامین B۶‌ است. فیبر خوراکی موجود در آن نیز به شدت بالاست و ۸۰ درصد بافت این میوه را آب تشکیل می‌دهد.

از دیگر ویژگی‌های خرمالو وجود مقدار بالایی آنتی اکسیدان است که با خنثی سازی رادیکال‌های آزاد از بروز بیماری حاد شونده همچون پیری، سرطان، آب مروارید و دژنراسیون ماکولا (نوعی اختلال چشمی ناشی از افزایش سن) جلوگیری می‌کند.

تسریع فرایند کاهش وزن با خرمالو

یکی دیگر از خواص این میوه تاثیر آن در تسریع فرآیند کاهش وزن است. وجود فیبر بالا و دیگر مواد مغذی سرعت کاهش وزن را افزایش می‌دهد. مصرف خوراکی‌هایی همچون خرمالو که حاوی فیبر بالا هستند در دوره رژیم کاهش وزن باعث می‌شود فرد برای مدت زمان بیشتری احساس سیری داشته باشد.

همچنین خوراکی‌های حاوی فیبر بالا در کاهش میل به مصرف قند و خوراکی‌های فرآوری شده نقش دارد. خرمالو دارای «لوتئین زآگزانتین» به عنوان یک ایزومر است. در بسیاری از مطالعات و روش‌های درمانی جدید آمده است که این ایزومر در حفظ و ارتقای سطح بینایی موثر است. این ماده روی شبکیه چشم تاثیر می‌گذارد و از بروز بیماری‌های تحلیل برنده همچون دژنراسیون ماکولا جلوگیری می‌کند. همچنین مصرف آن برای پیشگیری از آب مروارید توصیه می‌شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

احوالپرسی پسر رهبر انقلاب و رضا رشیدپور در مراسم ختم+ عکس همسر اول خاشقچی نامزد جدید او را جاسوس دانست + عکس و جزییات جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته آیا ازدواج بدون علاقه امکان پذیر است؟ رسوایی اخلاقی در سینما / 11 زن سلبریتی چه گفتند؟!+عکس قلیچ خانی نام آور کشتی فرنگی ایران درگذشت ! + عکس هفت‌تیرکشی آقای فوتبالیست برای خواننده‌ مشهور +تصاویر دوربین مداربسته عکس بابک جهانبخش و همسر دومش در کیش پشت پرده سقوط مرگبار هواپیما در عربستان مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا این معلم در برابر صبر دانش آموزش زانو زد+ فیلم لو رفتن رسوایی یک زن بی وفا به شوهرش در برنامه زنده تلویزیون! + فیلم انتقام سخت از دختر تهرانی توسط جوان کرجی! + تصاویر دوربین های مداربسته تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی»

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه قهوه پوست زنان زیبایی معجزه همه فن حریف عکس ایران قتل تصاویر فیلم زن مشهور پرونده زندگی یک زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد

ثروت خالص ایلان ماسک پس از این که به پایین‌ترین میزان در حدود یک سال گذشته سقوط کرد، بیشترین افزایش را از زمان قبل از خرید توییتر پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، داده‌های شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان داد در پنج روز گذشته، ۳۷.۳ میلیارد دلار به ثروت ایلان ماسک که سومین فرد ثروتمند جهان است، افزوده شده که بزرگترین رشد هفتگی ثروت او از مارس سال ۲۰۲۲ است. در آن زمان قرارداد ایلان ماسک برای خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر هنوز نهایی نشده بود. از آن زمان، ثروت ایلان ماسک به همان اندازه که پس از یک صعود خیره کننده در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ افزایش یافته بود، مرتب نزول کرده بود.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر این که تسلا، موافقت کلی مقامات چینی برای استفاده از سیستم کمک راننده خود در بزرگترین بازار خودروی جهان را کسب کرده است، سهام این شرکت خودروسازی در روز دوشنبه، بیشترین افزایش را در بیش از سه سال گذشته تجربه کرد. پیش‌تر، اخبار هفته گذشته مبنی بر اینکه تسلا قصد دارد در سال جاری میلادی، خودروی ارزان‌تری را معرفی کند، نگرانی‌ها نسبت به درآمد ناامیدکننده این شرکت خودروسازی برقی را کاهش داده بود.

ماسک تنها در روز دوشنبه، ۱۸.۵ میلیارد دلار به دارایی خود اضافه کرد که سیزدهمین رشد روزانه بزرگ ثروت یک میلیاردر در شاخص ثروت بلومبرگ بود. ماسک با دارایی خالص ۲۰۱.۵ میلیارد دلار، پس از اینکه هفته گذشته مارک زاکربرگ را پشت سر گذاشت، در آستانه سبقت از جف بزوس و تصاحب جایگاه دومین ثروتمند بزرگ جهان قرار دارد.

عمده ثروت ماسک ۵۲ ساله، از سهامش در شرکت تسلا و همچنین دارایی‌اش در شرکت فناوری‌های اکتشاف فضا و ایکس (توییتر سابق) است.

پیش از رشد اخیر ارزش سهام، تسلا در طول سال، دارنده بدترین عملکرد در شاخص سهام «اس اند پی ۵۰۰» شناخته شده بود. در این بین، ارزیابی «صندوق فیدلیتی بلو چیپ» نشان می‌دهد ارزش شرکت شبکه اجتماعی ایکس از دو سال پیش که توسط ایلان ماسک خریداری شد، حدود ۷۳ درصد کاهش پیدا کرده است.

یک نقطه روشن برای ثروت ماسک، شرکت اسپیس ایکس بوده است که از اواسط سال ۲۰۲۲ تا پایان سال ۲۰۲۳، بیش از ۴۰ درصد رشد ارزش داشت.

این میلیاردر با فشارهای داخلی مواجه است. تسلا از سهامداران خواسته است تا دوباره به بسته پاداش ۵۶ میلیارد دلاری ماسک که در اوایل سال جاری توسط دادگاه دلور باطل شده بود، رای دهند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، طبق داده‌های شاخص ثروت بلومبرگ، اگر این درخواست رد شود، ماسک در معرض خطر از دست دادن دارایی سهام است که تقریبا یک چهارم ارزش خالص ثروت او را تشکیل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • رودخانه دز، پنهان زیر پوست فاضلاب‌های شهری
  • با دقت در نحوه خوابیدن به خواسته‌های درونی خود پی ببرید
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • روش‌های تمیز کردن فرش روشن
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • کرم معجزه