Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شاهین ایزدیار، عضو تیم ملی شنا ی جانبازان و معلولان که توانست در رقابت‌های پاراآسیایی جاکارتا به 6 مدال طلا و یک نقره برسد، در گفتگو با خبرنگار برنا، گفت:خدا را شکر می کنم در شش ماده از هفت ماده ای که به آب زدم توانستم طلا بگیرم و افتخار اینکه یک ورزشکار ایرانی پرمدال ترین ورزشکار کل دوره  بازی های آسیایی شود را نصیب ایران کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بازی‌های پاراآسیایی بعد از بازی های پاراالمپیک بیشترین اهمیت را دارد و کشورها با تمام قوا در این مسابقات شرکت می کنند.پیش بینی شد من 6 طلا بگیرم و 6 هم عدد پرسپولیس است و من این 6 را به پرسپولیس تقدیم کردم. یک آبان پرسپولیس بازی دارد و حتما به ورزشگاه می روم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی جانبازان مدال طلا معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد

مسابقات کشتی آزاد و فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روز‌های ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه به میزبانی سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد. 

️در رقابت‌های کشتی آزاد در وزن ۶۲ کیلوگرم «ریبین کریمی» کشتی‌گیر مستعد کردستانی به نشان برنز دست یافت و بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

کریمی با کسب سه پیروزی متوالی برابر کشتی‌گیران یزد، ایلام و منطقه آزاد اروند به دیدار نیمه نهایی راه یافت، اما برابر نماینده خراسان رضوی مغلوب شد.

«ریبین کریمی» در دیدار رده‌بندی کشتی‌گیر استان گلستان را شکست داد و با شایستگی به مقام سوم کشور دست پیدا کرد.

سرمربیگری تیم کشتی آزاد نونهالان کردستان را در این مسابقات حسام آزادی بر عهده داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد