Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@04:44:54 GMT

راز زیبایی برخی زنان آرایشگر لو رفت!

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۹۲۴

راز زیبایی برخی زنان آرایشگر لو رفت!

رکنا: زنانی که در شغل آرایشگری فعالیت می کنند برای حفظ زیبایی پوست و موهای شان این اصول را رعایت می کنند.

شانه زدن را فراموش نمی کنند

به گفته آرایشگرها هر روز باید موها را شانه زد زیرا در غیر اینصورت موها به هم دیگر گره خورده و می شکنند و تبدیل به موخوره می شوند.

ماسک مو را فراموش نمی کنند

آن ها هیچوقت از روش های کراتینه کردن مو استفاده نمی کنند زیرا موها را می سوزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر زیاد موها را شستشو می دهید بعد از هر بار شامپو از ماسک های ترمیم کننده استفاده کنید. هم موها سالم می مانند و هم مثل پنبه وز و خشک نمی شوند. به علاوه موها براق و درخشان می شوند.

به موهای مرطوب وسایل حرارتی نمی زنند

آرایشگرها قبل از این که موها ۱۰۰ درصد خشک نشوند از وسایل حرارتی استفاده نمی کنند. به علاوه هیچوقت از روی بالشی های نخی استفاده نمی کنند زیرا روبالشی های نخی رطوبت مو را جذب می کنند و هنگام خواب اصطکاک ایجاد می کنند و رطوبت باعث مجعد شدن و شکنندگی موها می شود. آن ها از روبالشی ساتن استفاده می کنند زیرا موها را نرم نگه می دارد و باعث می شود موها زمان بیشتری صاف بماند.

لایه برداری را فراموش نمی کنند

آرایشگرها هرگز لایه برداری پوست سر را فراموش نمی کنند. لایه برداری پوست سر بخصوص برای کسانی که کمتر موها را می شویند لازم است.

مراقبت از موها قبل از شانه زدن را فراموش نمی کنند

آن ها هرگز موهای مرطوب را شانه نمی زنند و قبل از شانه زدن به موهای خیس سرم های تقویت کننده و نرم کننده می زنند.

آن ها به سولفات و سیلیکون تکیه نمی کنند

آرایشگرها ترجیح می دهند شامپو استفاده نکنند تا این که از شامپوهای حاوی سولفات و سیلیکون استفاده کنند. این مواد روی موها و کف سر ته نشین می شوند و باعث ریزش و محو شدن رنگ موها می شود.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تیر خلاص پزشکی قانونی در پرونده مرگ جنجالی «دنیا ویسی» جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! شوهرم گفت برو چون زن دیگری را دوست دارم!/ میهمانان اتاق پیرزن چه کسانی بودند؟! مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اولین عکس منتسب به جسد خاشقجی در ترکیه / دستان قطع شده یافت شدند! + تصاویر جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس همسر اول خاشقچی نامزد جدید او را جاسوس دانست + عکس و جزییات عکس بابک جهانبخش و همسر دومش در کیش زنی شوهرش را بخاطر مدفوع سگ چاقو چاقو کرد + عکس آیا ازدواج بدون علاقه امکان پذیر است؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پوست زنان زیبایی رعایت آرایشگر عکس ایران تصاویر قتل فیلم زن مشهور پرونده یک زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 18:15 امروز در ورزشگاه بدون تماشاگر سردار آزادگان قزوین بین تیم های شمس آذر و پیکان برگزار شد که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شمس آذر به پایان رسید.

داور: رضا عادل

اخراج:رجب زاده(مربی پیکان)

گل:پوریا سرآبادانی(8) و حسین گودرزی(90) برای شمس آذر، حامد پاکدل (88) برای پیکان

با این نتیجه شمس آذر قزوین با 34 امتیاز به رده هفتم جدول رفت و پیکان با 25 امتیاز در رده دوازدهم باقی ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • تاکسی بدون خط
  • تقویت کننده موی مردانه
  • زیبایی نقاشی خداوند در طبیعت زیرکوه
  • چند روش ساده برای تقویت مو
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • تغییر چهره محسوس بازیگر زن ۵۴ ساله بعد از عمل زیبایی! | تصویر
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم