Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@11:16:36 GMT

۶۰ کشته در انفجار خط لوله نفت نیجریه

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۳۹۳۱

۶۰ کشته در انفجار خط لوله نفت نیجریه

سخنگوی «آژانس ملی مدیریت حوادث غیرمترقبه» در نیجریه روز دوشنبه اعلام کرد که شمار قربانیان حادثه انفجار در خط لوله نفت به ۶۰ تن رسید.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، در پی وقوع انفجار در خط لوله دو منطقه واقع در جنوب شرقی نیجریه حدود ۶۰ تن جان خود را از دست دادند.

شرکت نفت دولتی نیجریه که روز جمعه شمار کشته شدگان را ۱۶ نفر اعلام کرده بود، در بیانیه ای علت این انفجار و آتش سوزی پس از آن را اقدام خرابکارانه در خط لوله دانست که باعث ایجاد شکاف در خط لوله در نزدیکی شهر آبا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این رسانه، انفجار ها در ایالت «آبیا» (Abia) واقع در جنوب شرقی این کشور روی داده و بر اثر این حادثه نشت نفت در این دو منطقه از نیجریه ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نیجریه انفجار خط لوله نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید

به گزارش جماران به نقل از المیادین، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد که در نبردهای حنوب نوار غزه یک نظامی این رژیم کشته شد و یک نظامی دیگر نیز به شدت زخمی شد و حال وی وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته نیز اعلام کرده بود که یک فرمانده در لشکر گیفعاتی در نبردهای جنوب نوار غزه کشته شد.

با کشته شدن این نظامیان اسرائیلی شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل در نوار غزه از ابتدای جنگ علیه نوار غزه در هفتم اکتبر 2023 تا کنون به 597 نفر رسید.

ارتش رژیم اشغالگر روز گذشته همچنین اعلام کرد که در نبردهای میان مبارزان فلسطینی به نیروهای اشغالگر در نوار غزه 22 نظامی اسرائیلی دیگر زخمی شدند.

همچنین با زخمی شدن این نظامیان شمار نظامیان زخمی شده اسرائیل در نوار غزه نیز به بیش از 3153 نفر رسید.

در همین حال، یگان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که محل تجمع نیروهای رژیم اشغالگر را در اطراف بیمارستان الشفاء با خمپاره هدف قرار داد.

گردان های قسام نیز اعلام کرد که مبارزانش توانستند که یک نظامی اسرائیلی را در اطراف بیمارستان الشفاء در شهر غزه شکار کردند.

 

دیگر خبرها

  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • انفجار مین در سردشت با دو زخمی
  • انفجار مین در سردشت دوزخمی برجای گذاشت
  • کشته شدن ۷ تن درپی وقوع حادثه معدن در لیبریا
  • حمله به اتباع چینی در پاکستان با دستکم ۵ کشته
  • ۵ مهندس چینی در انفجار تروریستی در پاکستان کشته شدند
  • یک کشته و ۳ مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک کشته و 3 مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر
  • یک کشته و سه مصدوم در انفجار منزل مسکونی در خرمشهر