Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- خانواده روزنامه نگار ناپدیدشده سعودی خواستار تشکیل یک کمیته مستقل و بی طرف بین المللی برای تحقیقات پیرامون ناپدید شدن وی در کنسولگری عربستان در استانبول شد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، فرزندان «جمال خاشقچی» روزنامه نگار سعودی بیانیه ای پیرامون ناپدید شدن پدرشان در کنسولگری عربستان در استانبول صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانواده خاشقچی در این بیانیه ضمن ابراز اندوه و نگرانی از اخبار ضد و نقیض پیرامون پدرشان، خواستار تشکیل یک کمیته حقیقت یاب مستقل و بی طرف بین المللی برای تحقیق پیرامون وضعیت وی شدند.
خاشقچی روزنامه نگار 59 ساله سعودی که پس از انتصاب محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد عربستان، کشورش را ترک کرد و به آمریکا رفت، از دهم مهرماه جاری پس از ورود به ساختمان کنسولگری عربستان در شهر استانبول ترکیه ناپدید شده است.
وی در مقالاتی در روزنامه واشنگتن پست، از تهاجم عربستان به یمن، بحران اقتصادی ریاض با کانادا و سرکوب مدافعان حقوق زنان عربستان انتقاد کرده بود.
به گفته برخی منابع غیر رسمی خبری، ماموران سازمان های امنیتی سعودی، وی را پس از شکنجه در داخل ساختمان کنسولگری عربستان به قتل رسانده و جنازه وی را قطعه قطعه و معدوم کرده اند.
شبد**9416**9122

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي جمال خاشقچي كميته حقيقت ياب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
  • ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵ میلیاردی یک هنرمند
  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • گوترش تحقیقات درباره گور‌های دسته‌جمعی غزه را خواستار شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • حمله شدید اللحن روزنامه نگار مشهور اسرائیلی به نتانیاهو