Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دو مرد بخاطر بدقولی های تازه داماد دست به اقدامی شیطانی زدند و از نوعروس فیلم سیاه گرفتند.

2 پسر جوان به خاطر طلب یک میلیون تومانی خود، نامزد بدهکارشان را 5 ساعت گروگان گرفته و از او فیلم سیاه تهیه کردند.دختر جوان سوار بر موتور نامزدش شد تا به همراه او و یکی از دوستانش به خانه برود. اما در زیر گذر پل Bridge شهید رجایی تهران دو مرد از خودروی پژو 206 پیاده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردان ناشناس قمه به دست دو مرد موتور سوار را تهدید کرده و به زور دختر جوان را سوار خودرو کرده و متواری شدند.
5 ساعت بعد
پریسا عصر همان روز با پلیس Police تماس گرفت و ازگروگانگیری 5 ساعته‌اش توسط مردان پژو سوار خبر داد. دختر جوان گفت: 5 ساعت قبل دو مرد جوان مرا ربودند و به خانه‌ای که پاتوق مواد فروشان بود بردند. آنها مرا در اتاقی حبس کرده و پس از آزار و اذیت و تهیه فیلم‌های سیاه آزادم کردند. من از مردان پژو سوار به خاطر آدم‌ربایی و آزار و اذیت شکایت دارم.
دستگیری در پاتوق مواد فروشان
با شکایت دختر جوان تحقیقات آغاز شد. در نخستین گام کارآگاهان با راهنمایی‌های دختر 28 ساله راهی خانه شیطانی شدند. با ورود به خانه آنها مرد میانسالی را بازداشت کردند. مرد میانسال در تحقیقات گفت: این خانه متعلق به من است اما نمی‌دانم در اینجا چه اتفاقی رخ داده است. من از چند روز قبل به کمپ ترک اعتیاد رفته بودم در این مدت خانه دست پسرم- شایان- بود.در ادامه تحقیقات، کارآگاهان به سراغ شایان رفته و او را بازداشت کردند. شایان در تحقیقات اولیه منکر ماجرا شد اما زمانی که با دختر جوان رو به رو شد به آدم ربایی اعتراف کرد. او گفت: من و دوستم اعتیاد به مواد مخدر Drugs داریم. با نامزد پریسا هم سر خرید و فروش مواد آشنا شدیم. گاهی اوقات در پاتوقی که دور هم جمع می‌شدیم او مواد می‌آورد و داد و ستد داشتیم. تا اینکه آرش - نامزد پریسا - به من یک میلیون تومان بدهکار شد. چند باری به سراغش رفتم و پولم را خواستم اما هر بار بهانه آورد.
برای اینکه پولم را از آرش بگیرم موضوع را با دوستم در میان گذاشتم. به این نتیجه رسیدیم که پریسا را برباییم و با تهدید از آرش پول بگیریم. روز حادثه Incident به کمین او نشستیم و زمانی که آنها در حال عبور بودند راه را سد کردیم. با ربودن دختر جوان او را به مخفیگاهمان بردیم و با آرش تماس گرفتیم. او را تهدید کردم که اگر یک میلیون تومان را برنگرداند فیلم‌هایی را که از نامزدش گرفته‌ام در فضای مجازی منتشر می‌کنم. آرش مدام از ما مهلت می‌خواست وقتی اوضاع را چنین دیدیم پریسا را رها کردیم.
با اظهارات متهم، همدستش نیز بازداشت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد. خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فریبا در تریلی شوهرش عکس او با عروس جوان را دید! عروس کچل پس از ماه عسل به دادگاه تهران شکایت کرد + عکس جزییات فاجعه خونین در هسته مرکزی بجنورد آخرین خبر از حضور دوباره مهران مدیری در تلویزیون ! دستگیری گردانندگان باند «داف‌های تهران» در فیس‌بوک! پشت پرده پرش خطرناک یک سلبریتی از هواپیما بدون چتر نجات! شوهرم گفت برو چون زن دیگری را دوست دارم!/ میهمانان اتاق پیرزن چه کسانی بودند؟! جزییات سرقت مسلحانه 6 نقابدار از بانک مرکزی + عکس دوربین مداربسته درگیری شدید فوتبالیست و خواننده‌ مشهور ترک جنجال به پا کرد / شوخی با همسر خواننده آغاز ماجرا بود +تصاویر جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا راز زیبایی برخی زنان آرایشگر لو رفت! تیراندازی وحشتناک مرد سیاهپوش در پارک کودک سنندج / شب گذشته رخ داد همسر اول خاشقچی نامزد جدید او را جاسوس دانست + عکس و جزییات جزییات مرگ بازیگر فیلم های ناجور که با وثیقه آزاد بود! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه پل Bridge پلیس Police گروگانگیری مواد مخدر Drugs حادثه Incident فضای مجازی اخبار حوادث عکس مرد نامزد زن جوان ساعت عکس ایران تصاویر قتل فیلم زن مشهور پرونده یک زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد

تین نیوز

 استاندار هرمزگان از تخصیص اعتبارات ویژه دور دوم سفر رییس جمهور به هرمزگان برای توسعه خطوط ریلی استان خبر داد.

مهدی دوستی  در حاشیه کلنگ زنی پل خورگو و زیرگذر سرخون، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصلاحات نرم افزاری در درگاه های گمرک را از سال گذشته آغاز کردیم از محل سفر هم اعتبار خوبی تخصیص داده شده و به زودی عملیات اجرایی خطوط ریلی بندر شهید رجایی را آغاز خواهیم کرد.

وی توسعه خطوط ریلی بندر شهید رجایی را شامل خطوط و ایستگاه مانوری اعلام و تصریح کرد: یکی از پروژه های مهم ما بحث راه آهن و تقویت اتصال ریلی بندر شهید رجایی است.

استاندار هرمزگان با تاکید بر مزیت رقابتی بندرشهیدرجایی افزود:این بندر در رقابت با رقبای منطقه ای خود باید بتواند جایگاه برتر خود را حفظ کند و لازمه این اتفاق مهم احداث خطوط ارتباطی مناسب در پس کرانه ی این بندر است.

به گزارش ایسنا، امروز استاندار هرمزگان با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستاهای سرخون و خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه های احداث پل خورگو و زیرگذر سرخون را کلنگ زنی کرد این دو پروژه جزء ۵۴ نقطه حادثه خیز هرمزگان هستند که تاکنون تلفات جانی و نقص عضو را برای مردم بهمراه داشته و اصلاح آن ها در زمره مطالبات جدی مردم منطقه بوده که وارد مرحله عملیاتی شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • شکار سوژه‌های سرقت مقابل مدارس
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در غرب تهران/ قتل بی‌رحمانه فاش شد
  • تصاویر دوربین مداربسته از تعقیب و آزار دختران نوجوان توسط اوباش | صحنه مجروح شدن جوان با غیرت کاشمری با چاقو | ویدئو
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد