Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@15:04:19 GMT

31 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۱۷۲

31 هزار لیتر سوخت قاچاق در زنجان کشف شد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: این پلیس 10 هزار لیتر آب اکسیژنه و 31 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کرد.

سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: این میزان آب اکسیژنه که فاقد مدارک و اوراق مثبته گمرکی بود از منطقه تجاری ارس به مرکز کشور منتقل می شد که با تیزبینی پلیس آگاهی زنجان در یکی از مسیرهای ارتباطی این استان کشف و راننده خودرو نیز دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: 30 هزار لیتر سوخت گازوئیل نیز که از مبدا میاندوآب (یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی) به مقصد افغانستان، بارگیری شده بود که به دام ماموران آگاهی زنجان افتاد.
رحمتی افزود: محموله سوخت قاچاق که به صورت خارج از شبکه توزیع حمل می شد، تحویل شرکت نفت و کامیون توقیف و راننده نیز به عنوان متهم دستگیر و به منظور اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: یکهزار و 400 ثوب البسه قاچاق نیز که از کشور ترکیه وارد ایران شده بود در یکی از مسیرهای ارتباطی این استان کشف و ضبط و کامیون توقیف و راننده نیز به عنوان متهم توسط عوامل پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع قضایی استان شد.
رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از مردم خواست در صورت اطلاع از محل احتکار کالا، موضوع را در اسرع وقت با مرکز فوریت های پلیسی 110 یا با شماره تماس 2182516 پلیس آگاهی این استان در میان بگذارند.
6084/8068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي پليس آگاهي كشفيات كالاي قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت با کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق خبرداد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان ‌در تشریح این خبر بیان داشت : در ادامه طرح های مقابله و مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان روز گذشته طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت در حوزه سرزمینی شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ضمن شناسایی و پاکسازی چند منطقه آلوده محل دپو سوخت ، 22 دستگاه خودرو شوتی شامل خودرو های سواری و وانت نیسان فعال در قاچاق سوخت توقیف شدند.

این مقام انتظامی استان با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در اجرای مستمر طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق در جای جای استان ، اظهار داشت: در این طرح ضربتی 2 خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر و تعدادی اتباع غیر مجاز دستگیر و در بازرسی از خودروهای توقیفی و محل های دپو جمعا 124 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • ۹۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در غرب خراسان رضوی کشف شد
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • کشف هزار و ۸۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات
  • ۸ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس