Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس یک سند محرمانه وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس، توافق نفتی بین ایران و روسیه می‌تواند تحریم‌های نفتی واشنگتن علیه تهران را دور بزند.به گزارش بلاغ،به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تابناک آن طور که رسانه‌های صهیونیستی چون شبکه خبری «هاداشات تی وی» با استناد به اسناد محرمانه وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش کرده‌اند، این سازوکار امکان صادرات نفت خام ایران به روسیه از طریق دریای خزر را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نفت سپس با تصفیه در پالایشگاه‌های روسیه به دیگر کشورها صادر می‌شود. قرار است در عوض، مسکو نیز امتیازات و خدمات تجاری به ایران ارائه دهد. بر اساس سند وزارت خارجه رژیم صهیونیستی، هدف این سازوکار جدید قادر ساختن ایران به دور زدن تحریم‌های امریکا بر صنعت نفت خود است. این دور از تحریم‌ها قرار است در چهارم نوامبر (13 آبان) اجرایی شود. بر اساس این گزارش، توافق بین ایران و روسیه در تهران و در جریان نشست ماه گذشته بین «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه با «حسن روحانی» رئیس جمهوری ایران و «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهوری ترکیه حاصل شد. در گزارش وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اشاره شده که این سازوکار، تأکیدی بر منافع مشترک بین مسکو و تهران است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران حی الزیتون/مقابله مقاومت در غزه با تلاش‌های نفوذ اشغالگر

به گزارش خبرگزاری مهر، رژیم صهیونیستی بامداد امروز پنجشنبه نیز به حمله‌های خود به مناطق مختلف غزه ادامه داد.

تارنمای اینترنتی فلسطین الیوم گزارش داد که واحدهای توپخانه و بالگردهای نظامی این رژیم منطقه حی الزیون در جنوب شرقی نوار غزه را به شدت هدف حملات خود قرار دادند.

بر پایه این گزارش، ادوات زرهی اشغالگران به شکل محدود در مناطق جنوبی حی الزیتون و حی تل الهوی در جنوب غزه منتشر شده‌اند و با نیروهای مقاومت درگیر شده‌اند.

کد خبر 6101023

دیگر خبرها

  • بمباران حی الزیتون/مقابله مقاومت در غزه با تلاش‌های نفوذ اشغالگر
  • گزارش شبکه روسی از ظرفیت جزیره کیش برای جذب گردشگر +فیلم
  • واکنش روسیه به مذاکرات مستقیم جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان
  • امارات با تأخیر، حمله رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • روسیه سفرای انگلیس و فرانسه را احضار کرد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند