Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@22:57:51 GMT

پرسپولیس در شهریار یا تهرانسر؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۲۴۵

پرسپولیس در شهریار یا تهرانسر؟

سرمربی پرسپولیس به زودی زمین تمرین دوم تیمش را از بین دو گزینه انتخاب خواهد کرد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پرسپولیس در نظر دارد یک زمین تمرین دیگر برای خود اجاره کند تا در روز‌های بارانی و سرد زمستان محل تمرینات خود را از ورزشگاه شهید کاظمی به این محل انتقال دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به همین مسئله مصطفی قنبرپور به همراه یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس روز گذشته (دوشنبه) از دو ورزشگاه تهرانسر و همچنین یک ورزشگاه خصوصی در شهریار بازدید کردند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس امکانات این دو ورزشگاه را به صورت فیلم برای برانکو تشریح کرده و قرار است در نهایت و با نظر نهایی برانکو یکی از این دو ورزشگاه به عنوان محل دوم تمرینات سرخپوشان انتخاب شود.

انتهای پیام/

R1331/P1435/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران بود.
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت نفت امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین از ساعت ۱۹ در ورزشگاه تختی آبادان مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران صف آرایی کرد.

گل اول این دیدار را سرخ چوشان پرسپولیس با شوت اسماعیلی‌فر و در دقیقه ۸ وارد دروازه کرد.

گل دوم پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۶۶ تا صنعت نفت بازی را صفر و پرسپولیس با ۲ گل دنبال کند.

اما کار به همینجا ختم نشد و گل سوم را  کنعانی‌زادگان از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۷۱ برای پرسپولیس وارد دروازه نفتی ها کرد. 

در دقیقه ۷۰ پس از گل سوم پرسپولیس بسیاری از هواداران صنعت نفت ورزشگاه را ترک کردند.حالا صنعت نفت آبادان شانزده امتیازی است و در انتهای جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • باخت صنعت نفت آبادان با نتیجه صفر- ۳ مقابل پرسپولیس تهران
  • آخرین حضور گلر پرسپولیس روی نیمکت سرخ‌ها
  • آخرین نیمکت‌نشینی مهرشاد برای پرسپولیس در آبادان
  • مربیان پرسپولیس در آبادان احساس غربت نمی‌کنند!
  • قاب غمگین ورزشگاه پرسپولیس: بازیکن و مربی آسمانی
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • نصرتی تراکتور را تمرین داد/ بازگشت آلوز و گوستاوو به تمرینات تیم 
  • بازارچه دست‌فروشان تهرانسر، توسعه می‌یابد