Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساسان سالاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اردوهای جهادی دانشجویی همه ساله با هدف محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه، خودسازی فردی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: دانشجویان در این اردوها ضمن انجام انواع اقدامات عمرانی به ارائه خدمات مختلف علمی، آموزشی، فرهنگی و غیره می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ساخت 6 واحد روستایی در بخش شاه بیک از توابع شهرستان خاش، برق کشی 6 خانه روستایی، ساخت 2 واحد مدرسه یک کلاسه و سه کلاسه در روستای شکاری و موتور جهاد خاش، ایجاد یک مدرسه چهار کلاسه در روستای سید رضا نیمروز، ساخت یک خانه در ده بزی سیستان و 2 خانه در گنبد علوی بخش دلگان با همکاری آستان قدس رضوی، ساخت مدرسه چهار کلاسه در دهستان خمک از توابع شهر زهک و مانند آن را از جمله اقدامات گروههای جهادی در ایام تعطیلات تابستان امسال عنوان کرد.
وی میزان استقبال دانشجویان از اردوهای جهادی را نسبت به سالهای گذسته مناسب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه این اردوها در ایام تعطیل دانشجویان برگزار می شود گرایش روز افزون جوانان به این بخش نشان از علاقه نسل جوان به یاری رساندن به همنوعان خود است.
سالاری در خصوص نحوه نام نویسی دانشجویان علاقه مند به اردوهای جهادی گفت: زمان نام نویسی و برگزاری اردوها با نصب بنر در سطح دانشگاه ها و اعلام دفاتر بسیج دانشجویی انجام می شود.
وی افزود: بخش دولتی باید از ظرفیت خوب اردوهای جهادی برای محرومیت زدایی مناطق محروم سیستان و بلوچستان استفاده کنند که متاسفانه تا کنون حمایت چندانی از این اردوهای جهادی انجام نشده است.
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: گروه های جهادی و بسیج دانشجویی دانشگاه های این استان آمادگی دارند در همه فعالیت های مربوط به محرومیت زدایی این نقطه از ایران اسلامی مشارکت داشته باشند.
وی اظهار داشت: اردوهای جهادی در زمان اوقات فراغت و ایام تعطیلات دانشجویان برگزار می شود به طوری که دانشجویان زمان تحویل سال نو در کنار مردم محروم استان هستند.
به گزارش ایرنا، حدود 100هزار دانشجو در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان در حال تحصیل هستند.
9914**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان آموزش عالی ایام تعطیلات برق دانشجو سیستان و بلوچستان راه پیمایی اربعین منع به کارگیری بازنشستگان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان

در این تجمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان گرد هم آمدند و شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل سردادند.

در این مراسم معاون هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان آن کینه‌ای تمام نشدنی در دل مردم و مسلمانان ایجاد کرده‌اند و مطمئن باشند مسلمانان نمی‌گذارند خون‌های پاک هدر رود.
سردار عوضعلی فقیری افزود: جهاد و شهادت عامل اصلی سعادت، عزت و سرافرازی مسلمانان است و ملتی که از مرگ نترسد ذلیل نمی‌شود.
وی خاطرنشان کرد: رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی در طول عمر نکبت بار خود به دفعات چهره خبیث و حیوانی خود را به جهانیان نشان داده و ثابت کرده که در راه سلطه جویی از هیچ جنایتی فروگذار نخواهد کرد.
هماهنگ‌کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رزمندگان جبهه مقاومت و حماس برای عملیات طوفان الاقصی از روحیه مردم نظام جمهوری اسلامی ایران الگو گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ساخت ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی در سیستان وبلوچستان
  • معرفی ظرفیت‌های مختلف تولیدی و صادراتی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ساخت بیش از ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه و راه اصلی درسیستان و بلوچستان
  • زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شمال سیستان و بلوچستان تامین شد
  • تامین زمین برای ساخت ۹۰ هزار واحدطرح مسکن ملی درشمال سیستان وبلوچستان
  • تامین زمین برای ۹۰ هزار واحد مسکن ملی در سیستان و بلوچستان
  • تامین زمین برای ساخت بیش از ۹۰ هزار واحد مسکونی در شمال سیستان و بلوچستان
  • حضور پررنگ صنایع دستی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه سیستان و بلوچستان در محکومیت برخورد آمریکا با دانشجویان