Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از ایلام، سید غلامرضا حسینی، ریس جهاد دانشگاهی استان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های مختلف جهاد دانشگاهی در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گفت: ایجاد زیست بوم فناور گیاهان دارویی در استان حمایت تمامی دستگاه‌های مرتبط با این حوزه مخصوصا سازمان جهاد کشاورزی را می‌طلبد همچنین همکاری این مراکز در رسیدن به اهداف مشترک و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف در زمینه گیاهان دارویی می‌تواند در پیشرفت و موفقیت کشاورزی در استان با تغیر در الگوی کشت با کاشت گیاهان دارویی با ارزش افزوده بالا تاثیرگذار باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سید محمدتراب میری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام با اعلام حمایت از برنامه‌های مشترک گفت: یکی از برنامه‌های این سازمان کشت گیاهان دارویی در اراضی شیبدار است و استفاده از گیاهان کم آب خواه و دیم در اراضی ملی برای کشاورزان ترغیب‌کننده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا ایلام اجتماعی قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین

مجتبی حسنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: تخریب و قلع و قمع ۹ بنای غیرمجاز مربوط به روستای گلدره و حسام آباد این شهرستان بوده که پس از صدور احکام قضایی منجر به آزادسازی اراضی کشاورزی و بازگشت به چرخه تولید شده است.

وی اضافه کرد: تخریب بنا‌های غیرمجاز در راستای جلوگیری از تغییر کاربری‌های غیرمجاز و خرد شدن اراضی کشاورزی و با اتکا به تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها انجام شد.

حسنی تاکید کرد: بنا‌های غیرمجاز شامل احداث ساختمان، محوطه سازی و دیوارکشی بوده که با حضور نماینده دستگاه قضایی، یگان حفاظت از اراضی کشاورزی، امور اراضی شهرستان قزوین، مرکز جهاد کشاورزی کوهین و نیرو‌های فراجا و عوامل راهداری به مرحله اجرا درآمده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تأمین آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان
  • برداشت کلزا در بهبهان
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۵۰ طرح آبیاری در اراضی کشاورزی قزوین اجرایی شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • با کشت هر گونه محصولات زراعی با آب غیرسالم برخورد می‌شود
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • استفاده از هوش مصنوعی در برنامه‌ریزی‌های بخش کشاورزی