Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان از ارائه خدمت مضاعف اداره گذرنامه این پلیس به متقاضیان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی خبر داد. ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسن اسماعیلی اظهار داشت: با توجه به تقاضاهای بی‌شمار مشتاقان شرکت در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی، فعالیت اداره گذرنامه این پلیس واقع در اصفهان خیابان وحید،خیابان رودکی ،جنب کلانتری 15 و همچنین ادارات گذرنامه شهرستان‌های استان به صورت مضاعف انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سال‌های گذشته بسیاری از زائران در مرزهای خروجی با مشکل مواجه و از خروج قانونی آنها جلوگیری به عمل آمده و همین امر سبب شده بود تا تعداد زیادی از گذرنامه‌های شهروندان توقیف و به این پلیس بازگردانده شود و در این رابطه نیز پرونده‌های قضایی متعددی برای متقاضیان تشکیل شد که توصیه می‌کنیم زائران حتماً مد نظر داشته باشند که برابر دستورالعمل‌های صادره خروج از کشور فقط منوط به ارائه اصل گذرنامه شخصی و ویزای معتبر است.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان با بیان اینکه تمام کارشناسان اداره گذرنامه پلیس به صورت مضاعف آماده ارائه خدمات به زائران هستند، تصریح کرد: از زائران می‌خواهیم قبل از هر اقدامی وضعیت خروج و سایر موارد گذرنامه خود را استعلام بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: به شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین حسینی توصیه می‌کنیم از تحویل گذرنامه خود به افراد دیگر جدا خودداری کنند چرا که در صورت ارائه گذرنامه به غیر در مبادی مرزی از خروج شخص جلوگیری به عمل آمده و کلیه مسئولیت‌های قضائی ناشی از آن نیز متوجه صاحب گذرنامه می‌شود.

سرهنگ اسماعیلی گفت: زائران می‌بایست قبل از خروج نسبت به اخذ ویزای معتبر از دفاتر رسمی اقدام کنند چرا که در غیر این صورت ضمن ممانعت از خروج آنان برایشان پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن منوط به طی مراحل اداری و قضایی طولانی مدت خواهد بود.

انتهای پیام/ش

R41346/P1377/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد