Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید شعبان پور رئیس مرکز تولید و فنی سیما گفت: همکاران اعزامی، ­حماسه ­دیگری را آفریدند و با تمامی محدودیت­ها موفق ­شدند مقام ­برتر در رقابت­ با تمامی برودکستر‌ها (رادیو و تلویزیون­ها) حاضر در محل برگزاری ­بازی‌های پاراآسیایـــی­ همچون (NHK) ژاپن و (KBS) کره جنوبی و (CCTV) چین را کسب کنند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما با اشاره به اعزام دو گـروه ­­فنی به مسابقات ­آسیایی­ و پاراآسیایی افزود: این دو گروه ­متشکل ­از سه نفر از همکاران ­اداره­ کل­ فنی ­سیما بودند کـه­ در مدت ­زمان­ کمتر از سه ­روز نسبت ­به نصب ­و راه ­اندازی­ تجهیزات ­یک استودیوی ۳ دوربین­ بـــا کیفیت HD اقــــدام­ کردند و بلافاصله اولین­ پخش­ زنده ­را به ­تهران ­داشتند که رکورد نصب ­و راه ­اندازی استودیو و همچنین­ پخش ­زنده ­با کمترین ­تعداد نفرات و کمترین زمان ممکن را ­باعث ­شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبان پور ادامه داد: مساعدت و حمایت بی دریغ معاونان محترم سیما، مالی و سرمایه انسانی و توسعه و فنآوری رسانه و ادارات تابعه سبب شد ­با بهره گیری ­از خطوط ­ارتباطی­ ماهواره ­ای­ و اینترنتی ­تمامی رویداد‌های افتخارآفرینان ­ورزش با ۴ خط SNG و سه­ خط ­اینترنت ­به ­سمع ­و نظر هموطنان ­رسانده شود.

گفتنی است؛ این­ مقام ­طبق ­ارزیابی ­های ­مستمر مسئولان IBC (مرکز پخش ­بین ­المللی) بازی‌ها از عملکرد همکاران­ تعیین ­و ابلاغ شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ژاپن کره جنوبی چین سرمایه رسانه ماهواره سازمان صدا و سیما پوشش خبری بازیهای آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

نوزدهمین حراج شمش طلا بناست روز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  بر اساس شیوه‌ نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ 9 بهمن ماه 1402، نوزدهمین (چهارمین جلسه سال جدید)جلسه حراج شمش طلای استاندارد روز یک‌شنبه 2 اردیبهشت 1403، برگزار می شود.

فروش 252 کیلو طلا در حراج امروز+قیمت

 

زمان جلسه حراج از ساعت 12:00 الی 16:00 است و وجه الضمان مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال ( 3،500،000،000 ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می توانست  تا ساعت 24 روز شنبه مورخ 1 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند. گفتنی است، مبلغ وجه الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

به گزارش تسنیم، در مجموع 18 حراج برگزار شده در مرکز مبادله ارز و طلای ایران تا کنون 2461 کیلو شمش طلای یک کیلویی به فروش رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • زمین لرزه ۴ و دو دهم ریشتری در روداب
  • رفع مشکل فرستنده های رادیو و تلویزیون در شهرستان مهر
  • گزارش زنده: ایران 0 - افغانستان 0
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • ورزشی‌های بیست و نهم فروردین ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بزرگداشت شهید مدافع حرم حمزه در سمنان
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • عملیات «وعده صادق» برای کشورمان پُر از دستاورد بود
  • بازگشت مجله هنری بوم به آنتن شبکه دو سیما