Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@18:26:42 GMT

پدر کشتی ملایر درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۵۳۵

پدر کشتی ملایر درگذشت

همدان- ایرنا- رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: «حاج علی روزبهانی» پیشکسوت و پدر کشتی ملایر روز دوشنبه 23 مهرماه به دلیل عارضه قلبی در سن 78 سالگی درگذشت.

مهدی رضایی شامگاه دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پدر کشتی ملایر ملقب به «عمو حاجی» سابقه پنجاه ساله در کشتی این شهرستان دارد و از سال 1335 وارد رشته کشتی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مرحوم حاج علی روزبهانی از کشتی گیران مطرح در سطح کشور بود و عناوین برتری را در این رشته ورزشی کسب کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: وی در جرگه مربیگری شاگردانی همچون علیرضا رضایی منش، ساسان روزبهانی، مسعود مصطفی جوکار، جلال لطیفی و داوران مطرح کشوری در سطح ملی و بین المللی به جامعه ورزش کشتی کشور معرفی کرد.
رضایی افزود: پیشکسوت کشتی ملایر پدر «بیژن روزبهانی» قهرمان کشور در رشته کشتی و داور بین المللی، «ساسان روزبهانی» قهرمان چهار دوره کشتی المپیک و جهان، «شبیر روزبهانی» مربی کاراته، رئیس هیات شنا، نجات غریق و شنا درجه یک کشور و «شهاب روزبهانی» مربی و داور ممتاز کشتی و نجات غریق درجه یک و «حمیدرضا روزبهانی» قهرمان کشتی نونهالان کشور و نجات غریق درجه یک است.
وی اظهار داشت: مراسم وداع با پدر ورزش کشتی ملایر ظهر سه شنبه 24 مهرماه در محل خانه کشتی شهید رضی این شهرستان در ورزشگاه تختی برگزار می شود.
رضایی گفت: با پیگیری های مجدانه اداره ورزش و جوانان ملایر مجوز دفن مرحوم «حاج علی روزبهانی» در قطعه نام آوران آرامستان بهشت هاجر ملایر از شورای اسلامی شهر گرفته شد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر ضمن تسلیت درگذشت پیشکسوت و پدر کشتی ملایر به جامعه ورزش این شهرستان بیان کرد: پیکر این مرحوم با حضور مسئولان و جامعه ورزش این شهرستان تشییع و آیین یادبود وی نیز سه شنبه بعدازظهر از ساعت 15 تا 16:30 در حسینیه سیدالشهداء(ع) ملایر برگزار می شود.
2087/7528

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر

سینا روزبهانی مدیر روابط عمومی و سخنگوی شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: بر اساس آخرین اطلاعات ایستگاه‌های باران‌سنجی شرکت آب منطقه‌ای کرمان، میزان بارندگی در سال آبی اخیر ۲/۹۸ میلی متر است که نسبت به مشابه بلند مدت تا این تاریخ ۱۶.۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد، اما نسبت به مدت مشابه سال آبی گذشته میزان بارش‌ها ۱۶.۴ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در پی بارندگی اخیر حجم آب ورودی به سد‌های استان از ۲۷ فروردین تا ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ حدود ۱۰ میلیون متر مکعب بود و آب ذخیره شده در سد‌های استان در حال حاضر حدود ۱۴۲ میلیون مترمکعب است.

روزبهانی بیان داشت: حجم سد‌های استان بر اساس آخرین هیدروگرافی ۲۴/۵۶۹ میلیون مترمکعب است که تا ۳ اردیبهشت امسال ۲۵ درصد حجم پرشدگی سد‌های استان است.

مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‎‌ای کرمان تصریح کرد: در استان کرمان چهار سد در حال بهره‌برداری وجود دارد و بر اساس آخرین اطلاعات سد جیرفت ۲۸ درصد، سد تنگوئیه سیرجان ۱۰ درصد، سد شهید سلیمانی بافت ۳۱ درصد و سد نساء ۲۱ درصد ذخیره آب دارند.

روزبهانی در خصوص دلایل تاثیر اندک بارش‌های اخیر بر روی افزایش حجم سد‌های استان گفت: در برخی موارد بارندگی‌ها در پایین دست سد‌های استان رخ داد و در نتیجه سیلاب حاصله به سد‌های استان وارد نشد.

 وی افزود: در برخی موارد نیز بند‌های بالادست سد‌های استان کرمان بخشی از آب را در خود ذخیره می‌کنند که ضروری است آب ذخیره شده در این بند‌ها پس از ته‌نشینی و رسوب‌گیری به سمت سد‌ها هدایت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • «نوشیجان» در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • افزایش حجم آب ورودی به سد‌های کرمان در بارندگی‌های اخیر
  • نادر کاشانی درگذشت + سوابق
  • کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال درگذشت