Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@06:55:38 GMT

افزايش نارضايتي از ترامپ

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۵۶۶

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از تلويزيون سي ان ان ، به استناد نظرسنجی ها در داخل آمریکا، نارضایتی از عملکرد رئیس جمهور امریکا افزایش یافته است.
فقط سه هفته تا زمان برگزاری انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا باقی مانده است. جمهوری خواهان برای باقی ماندن در مسند قدرت نهاد قانونگذاری امریکا به شدت تلاش می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که نظرسنجی ها نشان دهنده کاهش اقبال مردم آمریکا به دونالد ترامپ جمهوری خواه است. درنظرسنجی اخیر سی ان ان ، پنجاه و هفت درصد آمریکایی ها اعلام کردند ازعملکرد رئیس جمهور کشورشان ناراضی هستند. چهل و سه درصد اعلام کردند از عملکرد ترامپ راضی هستند. میزان نارضایتی از عملکرد ترامپ در میان زنان آمریکایی شدیدتر است بطوریکه در این نظرسنجی شصت و یک درصد زنان آمریکایی اعلام کردند از عملکرد ترامپ ناراضی هستند و فقط سی و ششد درصد عملکرد ترامپ را مثبت ارزیابی کردند.
دموکراتها بسیار امیدوار هستند که بتوانند با تکیه بر آرای زنان آمریکایی شمار بیشتری از کرسی های کنگره را در انتخابات پیش روی به دست آورند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ترامپ انتخابات کنگره نظرسنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها

به گفته مدیران بانک‌های آمریکایی، وام‌گیرندگان با درآمدهای پایین برای پرداخت به موقع اقساط وام‌های خود با مشکلات روزافزون مواجه هستند که این موضوع بانک‌ها را بر آن داشته است تا در اعطای کارت‌های اعتباری و وام‌های خودرو محتاط‌تر شوند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، بر اساس داده‌های اخیر و به گفته مدیران بانک‌های آمریکایی، وام‌گیرندگان با درآمدهای پایین برای پرداخت به موقع اقساط وام‌های خود با مشکلات روزافزون مواجه هستند که این موضوع بانک‌ها را بر آن داشته است تا در اعطای کارت‌های اعتباری و وام‌های خودرو محتاط‌تر شوند.

به گفته بانکداران و اقتصاددانان، هرروز تعداد بیشتری از آمریکایی‌ها از پس انداز خود برای هزینه‌ها استفاده می‌کنند چرا که افزایش قیمت‌ها و نرخ‌های بهره وام، بودجه خانوارها را فشرده کرده است.

بر اساس این گزارش، وضعیت مالی خانوارهایی که در آمریکا کمتر از 45000 دلار سالانه درآمد دارند، وخیم‌تر شده است در حالی که خانوارهای دارای درآمد بالاتر، از انعطاف پذیری مالی بیشتری برخوردارند.

پیش بینی وارد شدن اقتصاد آمریکا به رکود در 2024هشدار میلیاردر معروف درباره آینده اقتصاد آمریکا

آستن گولزبی، رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی) شیکاگو، طی اظهاراتی گفت که در حال حاضر معوقات بانکی مصرف‌کنندگان یکی از نگران‌کننده‌ترین موضوعات مربوط به داده‌های اقتصادی است.

وی گفت: نرخ معوقات وام‌های مصرفی اغلب یک شاخص اصلی است و اگر این نرخ کم کم افزایش یابد، حکایت از این موضوع دارد که وضعیت در حال وخیم شدن است.

آریجیت روی، مدیر بخش کسب و کار مصرف کننده در یواِس بانکورپ U.S. Bancorp، در این باره گفت: وام گیرندگانی که برای اولین بار وام می‌گیرند و کم درآمد هستند نسبت به افرادی که درآمد بیشتری دارند، نرخ نکول بیشتری را در وام های خود تجربه می‌کنند.

بانک آمریکا نیز روز سه‌شنبه گزارش داد که در این بانک، بدهی‌هایی که بازیابی آن‌ها بعید است، از 807 میلیون دلار در سال گذشته میلادی به 1.5 میلیارد دلار در سه ماهه اول سال جاری افزایش یافته است.

بانک جی‌پی مورگان چیس نیز هشدار داد که هزینه‌های مربوط به این نوع بدهی‌ها در همان دوره سه‌ماهه تقریباً دو برابر شده و به 2 میلیارد دلار رسیده است، در حالی که در سیتی‌گروپ و ولز فارگو نیز این بدهی‌ها افزایش یافته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • چرا اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه در حال افزایش است؟
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • ناتوانی مردم آمریکا در پرداخت اقساط وام‌ها
  • نیوزویک: آمریکا رو به افول است
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • پیش بینی تولید ۱.۵ میلیون تُن برنج در مازندران
  • نارضایتی از عملکرد وزارت کار و تأمین اجتماعی: کارگران ساختمانی هنوز بیمه نشده‌اند!
  • واکنش آنکارا به خبر رهگیری موشک های ایران توسط ترکیه/ هدف قرار دادن ۲ پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه/  رایزنی شورای اروپا برای تشدید تحریم‌ ها علیه ایران‌/ افزایش بی‌سابقه هزینه‌های نظامی در جهان