Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اسدالله عباس زاده گفت: در سال تحصیلی جدید اردو‌های راهیان نور پرشورتر از سال‌های قبل و با ضریب امنیت بالاتری برگزار می‌شود و بیش از ۱۰ هزار نفر از دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

وی افزود: اردو‌های راهیان نور یکی از طولانی‌ترین وموثرترین اردو‌های دانش‌آموزی است، دانش‌آموزان دختر و پسر پایه‌های دهم و یازدهم در اولویت اعزام به سرزمین نور هستند، اما اگر سایر دانش‌آموزان متقاضی باشند می‌توانند در این اردو‌ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: موضوع امنیت اردو‌ها در رأس همه دغدغه‌های مسئولان قرار دارد بنابراین تمامی مراحل این اردو‌ها از طریق سامانه کنترل اردو‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: در سال تحصیلی گذشته هفت هزار نفر دانش‌آموز را به اردو‌های راهیان نور اعزام کردیم و امسال تلاش خواهیم کرد ۱۰ هزار نفر دانش‌آموز را به این مناطق اعزام کنیم.

انتهای پیام/د

۱۰۰۰۰ دانش‌آموز لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی

حسن دشتی نژاد مدیر جهاد کشاورزی آبادان گفت:دختران دانش آموز آبادان در یک کارگاه آموزشی با نحوه کاشت، داشت و برداشت گیاهان دارویی از جمله چای ترش آشنا شدند.

در این کارگاه آموزشی خواص و ویژگی های دارویی آن، بازارپسندی ،  میزان عرضه و تقاضای این گیاهان در جامعه  و ظرفیت های اقلیمی شهرستان آبادان جهت کشت گیاهان دارویی  آشنا شدند .

در این دوره که به همت کانون بسیج مهندسین برگزار شد ،۵۰ دانش آموز  حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری اردو برای پرورش دانش‌آموزان از ساعت‌ها سخنرانی مفیدتر است
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ترک تحصیل ۱۵ درصد دانش‌آموزان خراسان شمالی در دوره متوسط دوم
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری