Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:23:14 GMT

میزبانی فینال لیگ برتر کشتی به گرگان و ایذه سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۸۴۶۵۳

میزبانی فینال لیگ برتر کشتی به گرگان و ایذه سپرده شد

به گزارش خبرنگار مهر، در حالیکه تیم های راه یافته به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی مشخص شده اند و همه چیز مهیای برگزاری دیدارهای پایانی است، گفته می شود فینال این پیکارها نیز نیمه دوم آبانماه به میزبانی شهرهای گرگان و ایذه برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب پیکارهای مرحله نهایی لیگ برتر کشتی آزاد در شهر گرگان و مسابقات پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی در شهر ایذه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس پس از پایان پیکارهای دور برگشت لیگ برتر، تیم‌های بیمه رازی بابل و راه و شهرسازی گلستان از گروه الف و آرش‌زین بابل و ستارگان ساری از گروه ب به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی آزاد راه یافتند.

تیم های بیمه رازی اردبیل و شهدای مدافع حرم قم از گروه الف و صنعت ایذه و شهرما شهرداری مشهد از گروه ب هم راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی شدند.

کد خبر 4431147 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی کشتی آزاد کشتی فرنگی اربعین ۹۷ بازی های پاراآسیایی دوومیدانی تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران المپیک جوانان 2018 آرژانتین تیم فوتبال استقلال تهران کشتی آزاد مسابقات قهرمانی جهان کشتی فرنگی جودو کارلوس کی روش وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۸۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی، در جریان برگزاری رقابت‌های دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا و در دور مقدماتی ماده ۴۰۰ متر با مانع نازنین فاطمه عیدیان موفق شد با ثبت زمان ۱:۰۰.۰۶ دقیقه ضمن کسب عنوان نخست در گروه خود و در مقدماتی راهی مرحله نهایی این مسابقات شود.

گفتنی است مرحله نهایی رقابت ماده ۴۰۰متر با مانع این مسابقات روز جمعه به میزبانی دبی امارات برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088040

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • امسال بالاخره سال قهرمانی پی‌اس‌جی است
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند